Reklama

Scott Redding do WorldSBK na Ducati nebo s Hondou?

Závodění Brita Scotta Reddinga v MotoGP se zdá být uzavřenou kapitolou. Moc velký zájem o současného pilota týmu Pramac Ducati v královské kubatuře rozhodně není!

Scott Redding nemá momentálně žádné konkrétní plány na budoucí sezónu, kde bude závodit: Tedy v které závodní sérii a v kterém týmu pojede 2018.

Dle «Radia Paddock» by mohl 24-letý Brite Scott Redding jezdit příští sezónu v MS- Superbike za Barni Ducati s druhým motocyklem vedle Xaviera Forése.

Ovšem to by stálo tým Barni okolo 800.000 Euro a takovou sumu není vůbec lehké dát dohromady.

Jestli nějaký další tým z WorldSBK přestoupí na Ducati a angažuje Reddinga, se nedá dopředu vůbec říci. Faktem ale je, že specialista do deště je kandidátem na uvolněné místo v týmu Red Bull Honda pro sezónu 2018.

Redding by sice mohl za určitých možností závodit v týmu Aprilia Racing v MS-MotoGP, stejně jako v týmu Marc VDS vedle Morbidelliho – ale vyhlídky nejsou zrovna moc růžové.

Reddingův soukromý manažer Michael Bartholemy, hlavním povoláním týmový manažer u týmu Marc VDS, si ale nedělá žádné velké iluze: „Sam Lowes a Scott Redding budou hodně těžko hledat místo v MS-MotoGP na rok 2018“.

Sám Redding na téma dalšího angažmá odpovídá krčením ramen: „Opravdu nevím, vážně!“.

Uplynulý víkend závodil při italském mistrovství Minibike na Adria Karting Raceway, což při jeho výšce 184 cm (!) nebylo vůbec jednoduché.

Redding musel v týmu Pramac Ducati uvolnit místo 22-letému Australanu Jacku Millerovi. Pramac chce tuto zprávu oficiálně oznámit až po 8h-závodě v Suzuce (30. července), kde bude Miller pilotovat tovární motocykl Honda za tým MuSASHI RT HARC-PRO, jeho kolegy budou Takumi Takahashi a Takaaki Nakagami.

24-letý Redding, vícemistr světa 2013 v Moto2 (za Polem Espargaró) je trojnásobný vítěz závodu Grand Prix Moto2 (+ 1x vyhrál 125-ccm), dokázal zatím v kubatuře MotoGP dvakrát skončit na stupních vítězů (vždy za deště): 2015 v Misanu a 2016 v Assenu.

Ačkoliv tedy Redding v týmu Pramac Ducati nesplnil úplně očekávání, by byl pro MS-Superbike určitě oživením. Redding má dvouletou zkušenost s V4-Desmosedici a 2018 by mohl při testování nové Ducati-1000-ccm-V4-Superbike určitě odvést neocenitelné služby. Momentálně nasazuje Ducati při závodech Superbikes Twin-Panigale o objemu 1199-ccm.

Redding by také mohl v nejbližší době nahradit svého krajana Chaze Daviese v továrním týmu Ducati, neboť ten by hrozně rád zkusil své štěstí v MS-MotoGP.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama