Vůbec se mu nedivím. A pravidla závodu by se taky měla změnit, aby musela startovat celá posádka a v případě zranění jednoho nastoupit náhradník. Takový Hanika tam jel taky zbytečně.
Co se týče pravidel, jde o soutěž týmů ne jezdců, takže fakticky je jedno, kdo na to sedí... Prostě něco jiného než klasické seriály. Co se týče přístupu k Toprakovi, ač nejsem jeho fanoušek, nechápu... Prostě Kawasaki je Rea a Rea chce být absolutně 1 a takový Sykes o tom ví své... Nedivil bych se, kdyby to nebylo trošku od něj, na psychické boje je nomero uno, samozřejmě za řídítky také. Škoda, dvojice u Yamahy mi seděla. Tak snad Lowes místo Melandriho?!?
Souhlas. Yamaha ho potřebuje a Kawasaki už jednoho egoistů a Pána domu (v tomto případě asi Pána týmu) má, Razgatliogla by tam tak maximálně omezovali, ale ten by rozhodně pejsek nebyl. Co ten Rabat ? Když půjde Razgatlioglu z jeho týmu pryč, tam budou potřebovat jednoho až dva jezdce.
A kdo ví jak to nakonec bude. Yamaha má taky za jedničku Van den Marka. Pořád si myslím, že Kawasaki zase postaví třetí "skoro" tovární bike. Možná i čtvrtý pro Tita...
Johnny Rea je nejlepší superbiker všech dob, ale tady mají někteří úplně jasno, jak by si ho Turek mazal na chleba... Ať jde muslim zpátky k muslimům a hotovo. A nebo může jít zachraňovat Hondu, když je tak úžasnej.
Nehledě na to, že to údajné svinstvo od Kawy může mít dobrý důvod, že Rea a Haslam jsou malí a nastavení na jejich pozici je víceméně stejné, zatímco Turek je vysoký, takže méně kompatibilní. To asi taky mohlo hrát roli, ne?
Že má jinou výšku už věděli když ho brali reprezentovat Kawu.
Rea je bezesporu frajer, to jak letos zatnul zuby, sbíral body a čekal na šanci je opravdu hodno mistra.
Rea je dobrý jezdec, ale má problémy s týmovými kolegy, nicméně je #1 pro Kawasaki a v týmu by obstál vpohodě sám, ovšem tovární tým s 1 motocyklem by byla hloupost a Rea by jinam nešel. S Haslamem se ale sžil a ten ukazuje, že stále umí ve svém věku jezdit narozdíl od Camiera a Kiyonariho, kteří na 99% WSBK opustí.
Je samozřejmně snažší nastavit motorku pro dva jezdce, než pro tři, takže z pohledu týmu je to logický krok. Chápu, že byli kluci turecký naštvbaný - někam letět, jet dobře a pak nedostat příležitost ....
Celkově bych ale řekl, že toho využívají a snaží se vyvinout tlak na Kawasaki, aby Toprakovi dali tovární stroj, nebo jim foukne ke konkurenci.
Jasne, ze to je o penezich a tov. stroji. Jenze, pokud Rea rekne ne, tak ne, a to asi bude ta nejvetsi potiz, proc radsi turek pujde jinam (pokud pujde) .
Vůbec se mu nedivím. A pravidla závodu by se taky měla změnit, aby musela startovat celá posádka a v případě zranění jednoho nastoupit náhradník. Takový Hanika tam jel taky zbytečně.
Reagovat →Co se týče pravidel, jde o soutěž týmů ne jezdců, takže fakticky je jedno, kdo na to sedí... Prostě něco jiného než klasické seriály. Co se týče přístupu k Toprakovi, ač nejsem jeho fanoušek, nechápu... Prostě Kawasaki je Rea a Rea chce být absolutně 1 a takový Sykes o tom ví své... Nedivil bych se, kdyby to nebylo trošku od něj, na psychické boje je nomero uno, samozřejmě za řídítky také. Škoda, dvojice u Yamahy mi seděla. Tak snad Lowes místo Melandriho?!?
Reagovat →EWC je soutěž týmů. A pokud to Toprak nechápe, asi opravdu není hoden továrního stroje.
Reagovat →Běž Topraku, ať si Kawasaki políbí prdel i s Reou a pejskem Haslamem. Yamaha začala konečně jet, tak proč ne...
Reagovat →Souhlas. Yamaha ho potřebuje a Kawasaki už jednoho egoistů a Pána domu (v tomto případě asi Pána týmu) má, Razgatliogla by tam tak maximálně omezovali, ale ten by rozhodně pejsek nebyl. Co ten Rabat ? Když půjde Razgatlioglu z jeho týmu pryč, tam budou potřebovat jednoho až dva jezdce.
Reagovat →Hura, doufam, ze to klapne, a s Yamahou podepise. Jiste, Rea ma bobky, ze by ho mladej turek pojezdil, a taky by se tak asi stalo. đź’Şđź‘Ť
Reagovat →A kdo ví jak to nakonec bude. Yamaha má taky za jedničku Van den Marka. Pořád si myslím, že Kawasaki zase postaví třetí "skoro" tovární bike. Možná i čtvrtý pro Tita...
Reagovat →Johnny Rea je nejlepší superbiker všech dob, ale tady mají někteří úplně jasno, jak by si ho Turek mazal na chleba... Ať jde muslim zpátky k muslimům a hotovo. A nebo může jít zachraňovat Hondu, když je tak úžasnej.
Reagovat →Nehledě na to, že to údajné svinstvo od Kawy může mít dobrý důvod, že Rea a Haslam jsou malí a nastavení na jejich pozici je víceméně stejné, zatímco Turek je vysoký, takže méně kompatibilní. To asi taky mohlo hrát roli, ne?
Reagovat →Hm. Muslimofóbové a fanoušci egoisty Reyi se dostali už i sem.
Reagovat →Že má jinou výšku už věděli když ho brali reprezentovat Kawu. Rea je bezesporu frajer, to jak letos zatnul zuby, sbíral body a čekal na šanci je opravdu hodno mistra.
Reagovat →Rea je dobrý jezdec, ale má problémy s týmovými kolegy, nicméně je #1 pro Kawasaki a v týmu by obstál vpohodě sám, ovšem tovární tým s 1 motocyklem by byla hloupost a Rea by jinam nešel. S Haslamem se ale sžil a ten ukazuje, že stále umí ve svém věku jezdit narozdíl od Camiera a Kiyonariho, kteří na 99% WSBK opustí.
Reagovat →Je samozřejmně snažší nastavit motorku pro dva jezdce, než pro tři, takže z pohledu týmu je to logický krok. Chápu, že byli kluci turecký naštvbaný - někam letět, jet dobře a pak nedostat příležitost .... Celkově bych ale řekl, že toho využívají a snaží se vyvinout tlak na Kawasaki, aby Toprakovi dali tovární stroj, nebo jim foukne ke konkurenci.
Reagovat →Jasne, ze to je o penezich a tov. stroji. Jenze, pokud Rea rekne ne, tak ne, a to asi bude ta nejvetsi potiz, proc radsi turek pujde jinam (pokud pujde) .
Reagovat →