Rinaldi a Davies mají karieru spjatou s V2. Čekal jsem, že Laverty bude před nimi, protože s Aprilkou býval vidět kolem top5. Bautista je top pilot a využívá zkušenosti s tímto motorem na 100%. Jinak superpole race byl parádní,Bautista využil výkon na rovince, ale Rea mu to vždy vrátil na brzdy :)
Dík za článek.
Jsem z toho teda jelen.
Kdyby vycházely povolené otáčky ze série plus procenta,aby to jelo a šlo ladit,ale tohle je binec a taky je to další zasahování do sportu, který je už tak dost zatížen nespravedlnostmi.
Dřív všichni nadávali, že Ducati má výhodu objemu, teď budou nadávat, že má výhodu otáček.
Otáčky= výkon. Výkon = rychlost.
Rinaldi a Davies mají karieru spjatou s V2. Čekal jsem, že Laverty bude před nimi, protože s Aprilkou býval vidět kolem top5. Bautista je top pilot a využívá zkušenosti s tímto motorem na 100%. Jinak superpole race byl parádní,Bautista využil výkon na rovince, ale Rea mu to vždy vrátil na brzdy :)
Reagovat →No ono by hlavně nebylo od věci, krom lehce dohledatelnych tabulek, vysvetlit jak z pravidel se stanovil T, otáčky na začátek roku...
Reagovat →Dík za článek. Jsem z toho teda jelen. Kdyby vycházely povolené otáčky ze série plus procenta,aby to jelo a šlo ladit,ale tohle je binec a taky je to další zasahování do sportu, který je už tak dost zatížen nespravedlnostmi. Dřív všichni nadávali, že Ducati má výhodu objemu, teď budou nadávat, že má výhodu otáček. Otáčky= výkon. Výkon = rychlost.
Reagovat →Proč nemají všichni stejné otáčky? Třeba 15-16 000? To by bylo férové! Takto je to totální nadržování Ducati a podvod!
Reagovat →