Reklama

Krummenacher musí o patro níž

Švýcar Randy Krummenacher byl v sezónách 2006 až 2015 stabilním obyvatelem paddocku Grand Prix, pak ale další angažmá 2016 a 2017 v Moto2 nesehnal a nyní musí vzít za vděk pouze šampionátem WorldSSP.

Randy Krummenacher začal závodit v Grand Prix v sezóně 2006, po 5 letech odešel do Moto2. Ani zde ale na kýžené úspěchy nedosáhl - pouze jednou byl odmávnut v Top-3 v 125kách - a pouze jednou se mu podařilo ukončit sezónu v konečném hodnocení do Top-10 (2010 - 9. místo 125 ccm).

V sezóně 2016 si zaplatil místo v WorldSSP u prestižního týmu Puccetti Kawasaki Racing a svou Rookie sezónu dokončil s jedním vítězným závodem a třemi získanými pódii na výborném 3. místě.

Následoval postup o level výše, do královské kubatury motocyklů co nejvíce podobných těm sériovým, ačkoliv zůstal ve stejném týmu. Zde už to taková sláva není a ačkoliv má k dispozici skvělý motocykl, tak se po absolvování 18 závodních jízd nachází až na P15, když nejlépe dojel při závodním víkendu v Misanu na 7., resp. 8. místě.

Jen připomínám: Se stejným motocyklem za stejný tým byl Leon Haslam odmávnut při britském závodě na druhém místě.

A jelikož jeho současný tým vedený Manuelem Puccettim chce jet 2018 s dvojicí Turek Toprak Razgatlioglu a Brit Leon Haslam, takže na 27-letého Švýcara už místo nezbývá. Dokonce ani v případě setrvání Haslama v BSB (deadline jeho rozhodnutí bylo z 31. srpna posunuto o týden), by na Švýcara místo v týmu Puccetti Kawasaki nezbylo, to by totiž získal ex-mistr světa Sylvain Guintoli.

Nyní se ale naskytla Krummimu nenadálá příležitost, Team Bardahl Evan Bros, aktuálně s Christianem Gamarinem na P14 v šampionátu WorldSSP s motocyklem Honda změní značku a pojede motocykl Yamaha R6.

Tento motocykl je opravdu konkurenceschopný, oba současní jezdci Lucas Mahias a Sheridan Morais jsou aktuálně na prvním a třetím místě v šampionátu - mezi nimi je pětinásobný mistr světa Kenan Sofuoglu (Kawasaki).

Jeho týmovým kolegou by se měl stát samotný týmový šéf, tedy Evan Bros.

Financovat Krummiho závodění bude švýcarský importér motocykl Yamaha, firma Hostettler. Tu si možná pamětníci motocyklového závodění ze 70. let pamatují v souvislosti třeba s Brunem Kneubühlerem a dalšími Švýcary.

GRT, tedy tým bývalého pilota GP Mirko Giansantiho, zůstane ovšem i 2018 oficiálním továrním týmem Yamahy.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama