Hm, takže Migno půjde na 99% k PrustelGP (Prý budou mít jednoho zkušeného jezdce a jednoho nového, Dupasquirer nebo jak se jmenuje ten Švýcar). Docela škoda, ale tak hlavně, že budou pokračovat týmy, které jsou pravidelně na chvostu a mají bednu za sezónu (CIP a RBA) nebo Avintia s pár body.
Nejde o to, jaké jsou výsledky, ale jestli na sezonu seženeš peníze. Pro tým moto3 ve světě to bude odhaduji 1M € a to se nebude vyskakovat. Pan Caponera ty peníze na další rok už nesehnal, jak píše Bosso v článku...
Je mi to jasné, myslel jsem to sarkasticky. Mě hrozně vadí týmy a jezdci, kteří si platí ještě víc než ostatní, aby se svezli. Moto3 by mělo mít o 1 jezdce víc a to u Akiho Aja, Bester Capital Dubai nahradí Tech3 zřejmě s Tatayem a ještě někým novým.
Hm, takže Migno půjde na 99% k PrustelGP (Prý budou mít jednoho zkušeného jezdce a jednoho nového, Dupasquirer nebo jak se jmenuje ten Švýcar). Docela škoda, ale tak hlavně, že budou pokračovat týmy, které jsou pravidelně na chvostu a mají bednu za sezónu (CIP a RBA) nebo Avintia s pár body.
Reagovat →Nejde o to, jaké jsou výsledky, ale jestli na sezonu seženeš peníze. Pro tým moto3 ve světě to bude odhaduji 1M € a to se nebude vyskakovat. Pan Caponera ty peníze na další rok už nesehnal, jak píše Bosso v článku...
Reagovat →Je mi to jasné, myslel jsem to sarkasticky. Mě hrozně vadí týmy a jezdci, kteří si platí ještě víc než ostatní, aby se svezli. Moto3 by mělo mít o 1 jezdce víc a to u Akiho Aja, Bester Capital Dubai nahradí Tech3 zřejmě s Tatayem a ještě někým novým.
Reagovat →