Je zřejmé, že DORNA si hraje na všemocného boha o všem rozhodující. Chtělo by to návrat k jednoduchosti organizování seriálu i volnosti k účasti závodníků. Zlatá léta kdy se do toho DORNA necpala.
Počet návštěvníků závodu včetně osazenstva depa a uklízeček není podstatou tohoto obchodu, Dorna dostane své i kdyby přišel jen jeden člověk víz Katar v MotoGP...problém celé série je v tom, že WSBK už nejsou závody superbiků tedy motocyklů určených do prodejní sítě očesané o nepotřebná světla a tak..ale je to podnik MotoGP”B” kde jsou stroje vytvářeny jako závodní motogp stroje a jen natřené na superbike včetně těch trapných nalepených obrázku světel!
V závodění kde dojede 14 lidí je skutečně marné hledat nějakou budoucnost..ať je to v Thajsku nebo na ostrově hatamatapata nebo kde že ten svůj kšeft přesunou.
Jak říká DutchTT, Katar je v MotoGP nezajímavý a oni prodlouží smlouvu do roku 2031 a ve WorldSBK má ještě menší účast, ale rušit se bude Thajsko nebo legendární Jerez / LeMans / Mugello / Assen, to by byl hřebík do rakve ....
Vzhledem k tomu, že DORNA je pouhý promotér, tak by odpovědnost za katastrofální stav silničních motorek měla nést FIM, což je ale těžký, protože většina činovníků federace je na výplatní listině DORNY.
Řešení je podle mně jediný, a to pravidelně třeba každých 5 let vypisovat nový výběrový řízení na promotéra MS i WSBK.
WSBK v současné době připomíná motogp v době 800ccm..Chce to razantní změnu pravidel a to hlavně co se motorek týče...
Reagovat →Je zřejmé, že DORNA si hraje na všemocného boha o všem rozhodující. Chtělo by to návrat k jednoduchosti organizování seriálu i volnosti k účasti závodníků. Zlatá léta kdy se do toho DORNA necpala.
Reagovat →Dávám bolševikovi rok... možná dva a poslední člověk v celým WSBK zhasne a zamče.
Reagovat →Počet návštěvníků závodu včetně osazenstva depa a uklízeček není podstatou tohoto obchodu, Dorna dostane své i kdyby přišel jen jeden člověk víz Katar v MotoGP...problém celé série je v tom, že WSBK už nejsou závody superbiků tedy motocyklů určených do prodejní sítě očesané o nepotřebná světla a tak..ale je to podnik MotoGP”B” kde jsou stroje vytvářeny jako závodní motogp stroje a jen natřené na superbike včetně těch trapných nalepených obrázku světel! V závodění kde dojede 14 lidí je skutečně marné hledat nějakou budoucnost..ať je to v Thajsku nebo na ostrově hatamatapata nebo kde že ten svůj kšeft přesunou.
Reagovat →Jak říká DutchTT, Katar je v MotoGP nezajímavý a oni prodlouží smlouvu do roku 2031 a ve WorldSBK má ještě menší účast, ale rušit se bude Thajsko nebo legendární Jerez / LeMans / Mugello / Assen, to by byl hřebík do rakve ....
Reagovat →Vzhledem k tomu, že DORNA je pouhý promotér, tak by odpovědnost za katastrofální stav silničních motorek měla nést FIM, což je ale těžký, protože většina činovníků federace je na výplatní listině DORNY. Řešení je podle mně jediný, a to pravidelně třeba každých 5 let vypisovat nový výběrový řízení na promotéra MS i WSBK.
Reagovat →