Cortese může jet za 150 000 Euro u Kallia
- Publikovno: 6.1.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Pokud se podaří sehnat Sandro Cortesemu 150 000 Euro, tak může být stabilním pilotem týmu Kallio Yamaha Racing v šampionátu WorldSSP. Tuto nabídku mu předložili Mika a Vesa Kalliové.
Za finský závodní tým Kallio Racing závodili vloni Niki Tuuli (2017 - 7. v WorldSSP) a Sheridan Morais (2017 - 4. v WorldSSP). Ovšem Fin odešel ke stáji CIA Landlord Insurance Honda manažera Simona Buckmastera a Jihoafričan nemá pohromady peníze na své závodění, takže byl angažován nepříliš známý 19-letý Belgičan Loris Cresson.
Ten má na svém kontě zatím pouze 7 startů v tomto šampionátu, ovšem bez větších úspěchů (dvakrát dojel v Top-15 a nejlépe v Kataru 2016 na P12.). Má ale jeden velký plusový bod, stojí za ním stejný sponzor - RTL Benelux, kterého zajistil CEO firmy Zelos - která financuje rovněž závodění jeho krajana Xaviera Simeona v MotoGP.
O druhém jezdci, který by závodil s motocyklem Yamaha YZF R6 za závodní stáj Kallio Racing, ale zatím nebylo rozhodnuto.
Pro ex-mistra světa Moto3 Corteseho se po krachu převzetí týmu Kiefer Racing britským investičním bankéřem Davidem Pickworthem moc možností, jak závodit i v sezóně 2018, totiž nenabízí, jeho závodění v Moto2 za SIC jako týmového kolegy Syahrina by totiž bylo možné pouze za předpokladu, že by dle Razlana Razaliho (generálního ředitele Sepang International Circuitu [SIC]), musel Cortese přinést okolo 1 milionu Euro. Buď by se tak německý pilot musel spokojit s rolí náhradního jezdce v Moto2 jakými byli 2017 třeba Danny Kent nebo Alex de Angelis, nebo se vrátit nazpět do Moto3 (zde by musel ovšem přinést částku minimálně 400 000 Euro) a tak nabídka od bratranců Kalliových je finančně ta nejvýhodnější.
Druhé místo na startovním roštu v týmu Kiefer Racing tak zůstane zřejmě volné, Dominique Aegerter ale naopak dělá společně s Jochenem Kieferem vše proto, aby mohl s motocyklem KTM v MS-Moto2 v sezóně závodit.
Nyní odmítl výše jmenovaný sympatický Švýcar nabídku od Marca Nicotariho (ProRide), aby závodil za něho v Moto2. Ta nabídka se uskutečnila v minulém týdnu, kdy Aegerter trénoval ve Valencii se svým supersportovým motocyklem. A nepříliš pozitivně v paddocku MotoGP a WorldSBK zapsaný Nicotari mu nabídl, že by převzal místo na startovním roštu MS-Moto2 místo Kiefer Racing.
Ing. Marco Nicotari je šéfem firmy ProRide a zde jsou jeho «úspěchy» z obou šampionátů: V sezóně 2011 provozoval tým MZ-Moto2 s Maxem Neukirchnerem (20. místo - 42 bodů, 2012 pak tým Honda-Fireblade s Raffaelem de Rosou (1 start) a Lorenzem Alfonsim (rovněž 1 start) - pak se po týmu «Pro Ride Real Game Honda» jakoby «slehla» zem. Pak se Nicotari neúspěšně pokoušel vybudovat superbikový satelitní tým buď Honda, nebo Suzuki - ani jeden plán se mu ovšem nepodařilo převést do praxe.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 6.1.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Úvod v Jerezu: Na čele bratři Marquezové, 7. Pedrosa
- dnes - Nová pravidla MotoGP od sezóny 2027
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
Další z rubriky
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- 21.4. - Vítězství lokalmatadora van Straalena, 27. Vostatek
- 20.4. - Vítězem supersportů Huertas, Vostatek out
- 20.4. - Vostatek nakonec ze 7. řady
- 19.4. - Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek
- 7.4. - Wild card pro Pirelli Dutch Round