No pánove hledají řešení k něčemu co je mimo sportovní rozměr...tzv jízda v háku je přece normální taktická věc. Proč prostě nesečíst 5 nej kol a vyhodnotit průměr, 5 kol se v háku nikdo nedrží...
OK, já jsem sice úplně hloupej, ale napadá mě jeden docela zajímavej nesportovní scénář, kterej je ještě horší než jízda v háku... Takže je tu kvalda první skupiny Moto3 a jede Atiratphuvapat a zajede svůj standart z 9 lidí mu to stačí na 6. flek. Pak se rozsprší a další skupiny si můžou prst v hrdeli zlámat, ale na časy první skupiny nedosáhnou a tak lidi jako Mir můžou díky tomuhle úžasnýmu řešení startovat 10. a hůř. To stejný platí pro osychající trať...
Tak snad na to budou pravidla připraveny, že v případě proměnlivého počasí pustí nakonec všechny společně. ale každopádně současné situace je dobrý blázinec a změna je nutná :-)
Je zajímavé,že ve skupině hříšníku kteří pravidelně čekají na někoho rychlejšího je Mir, Antonelli nebo Bensneyder ...ten model co navrhuje DutchTT by stál za zamyšlení.
Mě osobně by zaujal model kvalifikace, jako měli v F1 několik mnoho let zpátky, kdy každej měl možnost zajet jen jedno ostrý kolo a nastupovali za sebou podle času z volných tréninků. Chápu, že tenhle systém má několik velkých nevýhod, ale jedním pozitivem by bylo i to, že každej jezdec dostane jedno celý kolo televizního přenosu, takže z mediálního hlediska by to bylo zajímavý. Na druhou stranu by se to asi časově do 45 minut nevešlo, když je 28 jezdců...
No pánove hledají řešení k něčemu co je mimo sportovní rozměr...tzv jízda v háku je přece normální taktická věc. Proč prostě nesečíst 5 nej kol a vyhodnotit průměr, 5 kol se v háku nikdo nedrží...
Reagovat →OK, já jsem sice úplně hloupej, ale napadá mě jeden docela zajímavej nesportovní scénář, kterej je ještě horší než jízda v háku... Takže je tu kvalda první skupiny Moto3 a jede Atiratphuvapat a zajede svůj standart z 9 lidí mu to stačí na 6. flek. Pak se rozsprší a další skupiny si můžou prst v hrdeli zlámat, ale na časy první skupiny nedosáhnou a tak lidi jako Mir můžou díky tomuhle úžasnýmu řešení startovat 10. a hůř. To stejný platí pro osychající trať...
Reagovat →Tak snad na to budou pravidla připraveny, že v případě proměnlivého počasí pustí nakonec všechny společně. ale každopádně současné situace je dobrý blázinec a změna je nutná :-)
Reagovat →Je zajímavé,že ve skupině hříšníku kteří pravidelně čekají na někoho rychlejšího je Mir, Antonelli nebo Bensneyder ...ten model co navrhuje DutchTT by stál za zamyšlení.
Reagovat →Mě osobně by zaujal model kvalifikace, jako měli v F1 několik mnoho let zpátky, kdy každej měl možnost zajet jen jedno ostrý kolo a nastupovali za sebou podle času z volných tréninků. Chápu, že tenhle systém má několik velkých nevýhod, ale jedním pozitivem by bylo i to, že každej jezdec dostane jedno celý kolo televizního přenosu, takže z mediálního hlediska by to bylo zajímavý. Na druhou stranu by se to asi časově do 45 minut nevešlo, když je 28 jezdců...
Reagovat →