Hlavně ve Španělsku se jede zbytečně až 4x ! Alespoň doba Jerezu by se mohla blížit ke konci a mohlo by se jednat o WSBKonly trať. Barcelona a Valencia jsou neodmyslitelnou částí kalendáře a každoročně se jedná o divácky velmi úspěšné víkendy. Aragon je už asi trochu do počtu, byť je to alespoň za mě nejzajímavější španělská trať.
Capan: přesně, technická pravidla pro SBK měla být stejná jako byla pro STK1000. Pak by to byly seriovky za "pár" korun, techniku by měli všichni stejnou a záleželo by hlavně na rukách......
David tak Jerez je súčasťou kalendára motoGP od roku 1987 ak sa nemýlim. Aragon je trať ktorá by mala z kolotoča GP a WSBK vypadnúť. Okolie trate je škaredé, divácka účasť slabá a trať nieje ničím moc zaujímavá...
Superbajky sú o ničom. Záhadná kategória ,akože sérioviek,pritom sú to špeciály. Zvláštne pravidlá.....
Reagovat →trat je to nadherna,ale umisteni neni nejlepsi.Asi zu je hotova ta Nova dalnice,kdyz jsem tam jezdival,tak cesta byvala ocistec.
Reagovat →Hlavně ve Španělsku se jede zbytečně až 4x ! Alespoň doba Jerezu by se mohla blížit ke konci a mohlo by se jednat o WSBKonly trať. Barcelona a Valencia jsou neodmyslitelnou částí kalendáře a každoročně se jedná o divácky velmi úspěšné víkendy. Aragon je už asi trochu do počtu, byť je to alespoň za mě nejzajímavější španělská trať.
Reagovat →Capan: přesně, technická pravidla pro SBK měla být stejná jako byla pro STK1000. Pak by to byly seriovky za "pár" korun, techniku by měli všichni stejnou a záleželo by hlavně na rukách......
Reagovat →Jó, postavte Tilkedrom uprostřed pr... ničeho, a pak se divte, že tam nikdo nechodí... To je opak Cimrmanovské hospůdky na mýtince...
Reagovat →David tak Jerez je súčasťou kalendára motoGP od roku 1987 ak sa nemýlim. Aragon je trať ktorá by mala z kolotoča GP a WSBK vypadnúť. Okolie trate je škaredé, divácka účasť slabá a trať nieje ničím moc zaujímavá...
Reagovat →