Bimota Impeto 2016: s ostrými tvary
- Publikovno: 23.12.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Asi byste jen marně hledali krásnější motocykly, než ty které představuje italská Bimota. Její sportovní a závodní stroje mají nadčasový vzhled, používají nejnovější komponenty a jsou do detailu propracované.
Stejně tak jako Bimota Tesi 3D RaceCafe i Impeto použila motor od italské Ducati, tentokrát je to agregát, který naleznete u Diavelu, tedy kapalinou chlazený vidlicový dvouválec do L se zdvihovým objemem 1198 ccm a výkonem 162 koní. Spolu s ním dostala Bimota i některé elektronické balíčky, jako je ABS, kontrola trakce nebo elektronický plyn ride-by-wire.
Samozřejmostí je i četné příslušenství, a tak můžete vyměnit rám za karbonový a ze stejného materiálu vám nabízí i kyvnou vidlici. Můžete si pořídit i dražší barevný TFT displej s GPS navigací. Ovšem nejatraktivnějším doplňkem je zcela jistě kompresorový kryt SuperCharger, který vám dokáže zvednout výkon i krouťák až o 20%. Na tomto kitu spolupracovala Bimota přímo s Ducati a proto jej dokáží umístit do motoru, tak, aby nijak nevyčníval a nerušil tak propracované linie streetbiku.
Hmotnost Impeta je 177 kg a do nádrže se vám vejde 18 litrů paliva. Tlumící plně nastavitelné jednotky používají od firmy Öhlins, vpředu jsou USD vidlice o průměru 41 mm, vzadu je monoshock. Brzdy dodalo Brembo, vpředu je dvojice kotoučů o průměru 320 mm s čtyřpístkovým třmenem, vzadu je jeden kotouč o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Impeto je obuto na sedmnáctipalcových pneumatikách o rozměrech 120/70 vpředu a 190/55 vzadu.
Bimota přichází i s nabídkou postavení si svého vlastního motocyklu. Obdržíte podvozek se všemi nutnými komponenty a vše ostatní je na vás, vybrat si můžete i motor, který bude srdcem vašeho biku. Já osobně bych si ponechala i koncovku výfukového potrubí, která se mi moc zamlouvá, co bych však na Impetu vyměnila je jeho stávající přední LED světlomet. Nějak mi to klasické kulaté světlo k tomuto typu motocyklu nesedí.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 23.12.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Časový program Le Mans 2024
- dnes - Le Mans - pevná součást kalendáře Grand Prix
- dnes - Mash Scrambler 50: retro scrambler pro začátečníky
- včera - Nová pravidla od roku 2027
- včera - Petr Najman si ze Slováckého okruhu odváží dvě trofeje
- včera - Zanáška si spravil chuť, ve Starém Městě si vyjel podium
Další z rubriky
- dnes - Mash Scrambler 50: retro scrambler pro začátečníky
- 3.5. - BMW ASA: automatické řazení pro motocykly
- 1.5. - KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč