Bimota Tesi 3D RaceCafe: zvláštní stroj
- Publikovno: 12.12.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italská Bimota patří v současné době mezi výrobce, kteří představují světu unikátní a možná i jedny z nejhezčích motocyklů.
Design je ryze italský, lehce futuristický, ale přitom je to stroj, na který můžete usednout a vyrazit do ulic. Bimota částečně spolupracuje s další italskou firmou a tak do svých individuálně stavěných strojů montuje motory od Ducati. Nejinak je tomu i u Tesi 3D RaceCafe, které pohání kapalinou chlazený vidlicový dvouválec Desmodromic o zdvihovém objemu 803 ccm, jenž naleznete usazený v rámu Ducati Scrambler. Mimochodem první stroj s označením Tesi opustil brány továrny už v roce 1983, takže to není zas až takový nováček, jen je vývojově mnohem napřed.
Tesi 3D RaceCafe si můžete pořídit ve dvou verzích, buďto v klasické s hliníkovým rámem nebo s označením Carbon, která má rám postavený z kompozitního materiálu využívající karbonová vlákna. Rám je složený ze dvou částí a můžete si nastavit výšku v rozmezí +/- 23 mm, prostě si ji buď zvýšíte nebo snížíte. Stejně tak si můžete posunout i přední samostatný teleskopický tlumič Öhlins s nastavitelným předpětím pružiny v rozmezí +/- 9,5 mm. Zadní stavitelný tlumič dodává také Öhlins a i ten můžete posouvat v rozpětí +/- 14 mm.
Motocykl má rozvor 1390 a výška sedla je 780 mm nad zemí, samozřejmě díky posouvání rámu nahoru a dolů, je i zde hodnota +/- 23 mm. Do nádrže vám vejde 16 litrů paliva a suchá hmotnost Bimoty je 165 kg (162 kg u verze Carbon). Motocykl je obut na sedmnáctipalcových pneumatikách o rozměrech vpředu 120-70, vzadu máte na výběr ze tří variant 180-55, 190-55 nebo 200-55. Pokud chcete mít doma zajímavý a výjimečný café racer, tak tahle Bimota je pro vás přímo stvořená.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.12.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- 24.4. - Začalo letošní MS-Side
- 24.4. - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly