Komentáře k článku KTM 1090 Adventure a 1090 Adventure R 2017: pohodlná jízda zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - König v prvních závodech IDM nebodoval
- včera - Na Sachsenringu pokračovalo MS-Side
- včera - 18. Pilníkovo pozdní odpoledne 15. června 2024: FMX, BMX a show Martina Šonky
- 5.5. - Superbike vyhráli Zanetti a Hobelsberger, König bez bodů
- 5.5. - Supersporty na Sachsenringu: Vítězství pro Zudu
- 3.5. - Na Sachsenringu začal letošní šampionát IDM
Další z rubriky
- 3.5. - BMW ASA: automatické řazení pro motocykly
- 1.5. - KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Mám KTM 1050 (2015) a jsem spokojen. Jen mám pocit, že motor je uměle uškrcen na 95 koní čistě kvůli normě na možnost licence A2 (37 koní) a motor má na víc. Nový model KTM přejmenovaný z 1050 na 1090, ale pořád s motorem o objemu 1050 cm3 to dokazuje. Nyní je otevřený s výkonem 125 koní a pro verzi A2 škrcen na 37 koní z 95 koní (stejně jako verze 1050 z 2015). Tak začínám pátrat, zda jde u verze 1050 z roku 2015 zvýšit výkon z tehdejších 95 koní na současných 125 koní. Teoreticky by to mělo jít.
Reagovat →