Komentáře k článku Čtyřkolka HECHT: tichý provoz na akumulátory zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Na čele YART Yamaha
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
Další z rubriky
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
- 8.3. - Indian FTR 2024: v nových barvách
jsem koupil na vanoce pro kluka ale desim se , neni tam omezovac rychlosti!!! Nechapu to
Reagovat →ja tem akumulatorum moc neverim,ze se to jhned vybije si myslim
Reagovat →Koupená loni v září typ 56150.Najeto cca 300km.Závady se množí.Nefuknční led idikátor nabití, Nefunkční měnič 12V a tím nejde ani tachometr,zadřená ložiska předních kol, brzdy při prvním přibrždění kopnou, zadní uložení vidlice dře o rám - le nějak záhadně posunuto vpravo.Dílenské zpracování otřesné hlavně svary.Na ten nájezd dost závad.
Reagovat →Mám taky 56150 koupeno 8/2019 ted 650km 1x v servise zadní diferák, zadní vidlice, po opravě teče z diferáku olej.
Reagovat →