Komentáře k článku Čtyřkolka HECHT: tichý provoz na akumulátory zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
jsem koupil na vanoce pro kluka ale desim se , neni tam omezovac rychlosti!!! Nechapu to
Reagovat →ja tem akumulatorum moc neverim,ze se to jhned vybije si myslim
Reagovat →Koupená loni v září typ 56150.Najeto cca 300km.Závady se množí.Nefuknční led idikátor nabití, Nefunkční měnič 12V a tím nejde ani tachometr,zadřená ložiska předních kol, brzdy při prvním přibrždění kopnou, zadní uložení vidlice dře o rám - le nějak záhadně posunuto vpravo.Dílenské zpracování otřesné hlavně svary.Na ten nájezd dost závad.
Reagovat →Mám taky 56150 koupeno 8/2019 ted 650km 1x v servise zadní diferák, zadní vidlice, po opravě teče z diferáku olej.
Reagovat →