Komentáře k článku Test Ducati 959 Panigale: Vítězí na okreskách! zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 4.4. - Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství
- 21.2. - Test CFMOTO Gladiator X850 G3: na práci i zábavu
- 7.2. - Test Honda CB650R E-Clutch: s automatickou spojkou
- 17.1. - Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku
- 6.12.2024 - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 25.10.2024 - Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
Jakožto EX majitel 899 a současný majitel okruhové 1199S musím v některých věcech nesouhlasit.... 1. Brzdy.... brzdy na malé Panigale jsou nechci říct slabé, ale neadekvátní...... po 3-4 TVRDYCH brzdách přestávají brzdit a postrádají jakýkoliv feeling natož počáteční zákus. Je nutná změna destiček.... dobrou zkušenost mám s SBS RS a nově se nabízí Z03 a Z04 (ovšem ne do provozu) 2. 959 je "euroterorismus" motorka, kromě některých detailů není lepší než motorka kterou nahrazuje. Těch skoro 10 koní nahoru spolehlivě zabije +5kg váha navíc za ten odpornej vejfuk a změna převodu oproti 899 43 zubů místo 44. 3. 959 NEMÁ downshifter. Má pouze novej DQS. Jinak se zbytkem do puntíku souhlasím, je to dovolím si říct NEJLEPŠÍ Superbike do běžného provozu. Na 899 jsem najel 17 000km za rok a půl vč. několika okruhů a opravdu na běžný lítání a zábavu neni víc.......do toho ten italskej šarm, charisma značky.... 9,5 z 10 za mě.
Reagovat →