Nejnovější články
- dnes - Pre Jerez
- dnes - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Paráda, dlouho a s nadějemi očekávaný supersport ve třídě 250 se nám vyklubal do téhle směšné imitace. Výkon 25PS při 166kg? To je jako 40 let stará Jawa ale ta vážila o 20kg míň.Honda tímhle zmetkem jasně dala najevo evropským zákazníkům, že prioritním partnerem je pro ní Indie a Čína. Podle tamních předpisů zvolila výkon a vše ostatní.Nacpat ABS na motorku označenou jako sport je magořina. Osadit to ale navíc systémem CBS který při použití zadní brzdy začne nekontrolovatelně brzdit i předek, to je pomalu trestný čin. Tyhle "duální" brzdy jsou na zabití i na skůtru ale dát tohle na sporta mohl opravdu jen magor! Po "zaručených" zprávách které tuhle novinku předcházely (bude mít upravená motor z VTR na 38 koní a vážit 125kg) je to kruté vystřízlivění a za mě tedy ne jeden ale oba palce pro Hondu dolů !!
Reagovat →Taky jsme byli překvapený po zveřejnění oficálních tech.údajů. Skořápka hezká, ptáček se ale zřejmě nebude schopný letu.
Reagovat →To sou kecy, prdy, beďary...
Reagovat →Ferdo zamysli se... ;)
Reagovat →