Pokud vím, prestižní týmy v EWC mají dávno týmy plné, pak nějak nechápu kde tam Oliver pojede. Jinak Puccetti měl k dispozici vedle satelitního /skoro továrního/ stroje k dispozici i loňský Lowesův stroj jako zákaznický. Tovární měl mít Diggia a zákaznický nabídl mimojiné i Oliverovi....nakonec jede Tito a druhý je stále k dispozici, prý za 550 000 Euro...
Nechápu co chce Pedercini s Isaacem Vinalesem dokázat.. to samé Pucetti s Rabatem. Vinales byl vždy tragéd a Rabat za zenitem, toho zabil dlouhodobý pobyt v motogp na chvostu
Pedro, Puccetti získal od Kawasaki satelitní stroj, vlastně třetí tovární, jeho plán byl Diggia, i to měl projednáno s jeho managerem a továrnou, ale Diggia trval na MOTOGP, vše se táhlo a jezdci už prostě nebyli. Zůstal Tito, který ale nechtěl platit za druhý stroj u Puccetiho (letošní Lowesův), ale na ten tovární kývnul....Kawasaki navrhovala Mercada, ale ten vyhořel v IDM a zřejmě ukončí kariéru. Pedercini jede s letošním strojem Jonathana, spíš si ale myslím, že Issac není top jezdec...Kawasaki pochopila, že musí přitlačit a žádné třetiligové stroje do mistrovství nepošle. Puccetti podal přihlášku na dva stroje, ale podmínka byl Diggia, ale motorku bude mít k dispozici....uvidíme zda někdo nakonec neosedlá.
Jsou to závody a když startuje řekněme 24 jezdců někdo musí být první, osmý, dvacátý nebo poslední.. takže i Puccetti team a Pedercini team o něco jedou. Bohužel "kult"... jen vítězství ..ničí sport všude v motorkách díky přístupy Dorny už dlouho. WSBK je vlastně MotoGP bez carbonu, nejedná se o sportovní motoykly upravené k závodění kdy může nastoupit každý, kdo se kvalifikuje, ale miliardářská liga kde i tak bohatý výrobce jako BMW jen paběrkuje.
A co kdyby zkusil König MotoE? Tam to není tak hrozné! Jak konkurence, tak i finančně...
Reagovat →On dá v EWC někdo stálé místo Konigovi, nebo bude někde jako náhradník na zkoušku?
Reagovat →Myslím že Konig pojede idm superbike.
Reagovat →Pokud vím, prestižní týmy v EWC mají dávno týmy plné, pak nějak nechápu kde tam Oliver pojede. Jinak Puccetti měl k dispozici vedle satelitního /skoro továrního/ stroje k dispozici i loňský Lowesův stroj jako zákaznický. Tovární měl mít Diggia a zákaznický nabídl mimojiné i Oliverovi....nakonec jede Tito a druhý je stále k dispozici, prý za 550 000 Euro...
Reagovat →Nechápu co chce Pedercini s Isaacem Vinalesem dokázat.. to samé Pucetti s Rabatem. Vinales byl vždy tragéd a Rabat za zenitem, toho zabil dlouhodobý pobyt v motogp na chvostu
Reagovat →Pedro, Puccetti získal od Kawasaki satelitní stroj, vlastně třetí tovární, jeho plán byl Diggia, i to měl projednáno s jeho managerem a továrnou, ale Diggia trval na MOTOGP, vše se táhlo a jezdci už prostě nebyli. Zůstal Tito, který ale nechtěl platit za druhý stroj u Puccetiho (letošní Lowesův), ale na ten tovární kývnul....Kawasaki navrhovala Mercada, ale ten vyhořel v IDM a zřejmě ukončí kariéru. Pedercini jede s letošním strojem Jonathana, spíš si ale myslím, že Issac není top jezdec...Kawasaki pochopila, že musí přitlačit a žádné třetiligové stroje do mistrovství nepošle. Puccetti podal přihlášku na dva stroje, ale podmínka byl Diggia, ale motorku bude mít k dispozici....uvidíme zda někdo nakonec neosedlá.
Reagovat →Jsou to závody a když startuje řekněme 24 jezdců někdo musí být první, osmý, dvacátý nebo poslední.. takže i Puccetti team a Pedercini team o něco jedou. Bohužel "kult"... jen vítězství ..ničí sport všude v motorkách díky přístupy Dorny už dlouho. WSBK je vlastně MotoGP bez carbonu, nejedná se o sportovní motoykly upravené k závodění kdy může nastoupit každý, kdo se kvalifikuje, ale miliardářská liga kde i tak bohatý výrobce jako BMW jen paběrkuje.
Reagovat →Ano to jistě mohl. Ale ani divoká karta není zadarmo, stačí se zeptat Michala Práška, nebo Mrkývků...
Reagovat →