König si ukrojil přímým přestupem z SSP300 do WSBK příliš velký krajíc a ten celkem logicky nezvládl. On ani v SSP300 nijak nezazářil; (s výjimkou) jednoho domácího závodu, jinak neměl žádné extra výsledky. A vynechání kubatury SSP600 byla hodně velká taktická chyba: Mohl ještě 2 roky "vyzrát", ale pan velký "manažer" to viděl holt jinak!
Manuel Puccetti kalkuloval s jedním továrním strojem a jedním letošním po Lowesovi. Byla by to dobrá cesta, ale zřejmě drahá..Každopádně Kawasaki přitlačila v národních šampionátech a IDM by asi byla dobrá cesta. Oproti jednomu loňskému stroji jich tam má být více.
Jasně že to byla chyba jít rovnou do sbk koukněte se na takového Huertase jak se má vyvíjet kariéra ale sezóna ve sbk zas tak finančně nebyla dražší než v supersportech tak se ani nedivím že šahli po superbike.
Jak sem psal dříve pod jiným článkem. Jen blázen by nasypal půl milionu euro do jezdce který neměl za 2 roky jediný slušný výsledek. A to na čem jezdil nikoho nezajímá. Zrovna tak historie se neptá. No možná se dostane do SSP, ale nebude to o moc lepší než ve WSBK. I tam stojí top materiál randál.
König si ukrojil přímým přestupem z SSP300 do WSBK příliš velký krajíc a ten celkem logicky nezvládl. On ani v SSP300 nijak nezazářil; (s výjimkou) jednoho domácího závodu, jinak neměl žádné extra výsledky. A vynechání kubatury SSP600 byla hodně velká taktická chyba: Mohl ještě 2 roky "vyzrát", ale pan velký "manažer" to viděl holt jinak!
Reagovat →Manuel Puccetti kalkuloval s jedním továrním strojem a jedním letošním po Lowesovi. Byla by to dobrá cesta, ale zřejmě drahá..Každopádně Kawasaki přitlačila v národních šampionátech a IDM by asi byla dobrá cesta. Oproti jednomu loňskému stroji jich tam má být více.
Reagovat →Jasně že to byla chyba jít rovnou do sbk koukněte se na takového Huertase jak se má vyvíjet kariéra ale sezóna ve sbk zas tak finančně nebyla dražší než v supersportech tak se ani nedivím že šahli po superbike.
Reagovat →Supersporty by měl jet i WEPOL s Navarrem a John McPhee. Na Triumphu.
Reagovat →Jak sem psal dříve pod jiným článkem. Jen blázen by nasypal půl milionu euro do jezdce který neměl za 2 roky jediný slušný výsledek. A to na čem jezdil nikoho nezajímá. Zrovna tak historie se neptá. No možná se dostane do SSP, ale nebude to o moc lepší než ve WSBK. I tam stojí top materiál randál.
Reagovat →To by bylo hodně zajímavé, aby se ukázal jezdecký rozdíl mezi oběma Čechy!
Reagovat →Unavix...naprostý souhlas.
Reagovat →Máš pravdu Unavixi a to 100%
Reagovat →A to svými výkony a nemusel si místo koupit za statisíce Euro.
Reagovat →Jediné volné místo v kvalitním týmu ssp je u Evan Bros Yamaha kde pojede Debise tak uvidíme.
Reagovat →Jenže místo např.u Evana Brose stojí stejně tolik jako velmi kvalitní místo v šampionátu Superbike
Reagovat →Je tam drobna paralela s poslednim angazma Lukase Peska. Pracka na penize?
Reagovat →Karel Pešek nesežene na své závodění o level výše bohužel peníze.
Reagovat →Derny, Gardner myslel Čiháka jakožto manažera...ono to si je hodně podobné....bohužel.
Reagovat →On byl u akce "Lukáš Pešek" a jeho závodění v Moto2 rovněž ten stejný manažer, tedy Čihák: Viz jeho tehdejší TK v Praze....
Reagovat →Kdyz chce clovek znat opravdu fundovane info od insideru a expertu, musi cist diskuze na motoforucz :D :D :D
Reagovat →Tak co ten menedžr, už má pro super talenta místo v SSP?
Reagovat →