Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
No volná místa na startovním roštu WSBK 2024 samozřejmě ještě jsou, ale třeba u Pederciniho to pod částku 450 000 nedáš! Myšleno samozřejmě v Eurech.
Reagovat →Tak si to shrneme - zájem je o Koniga velký, ale jedině když dovalí pořádný randál. Podle mě nejméně půl milionu euro. A to bude dál sedět na Kawasaki se kterou to jde z kopce dolů. Což smrdí stejnými výsledky jako letos. Lucerna bez bodu. To by ovšem postrádalo smysl. Dál je tu Honda, ale to je z louže pod okap s výsledkem nejistým. Yamaha nepřipadá v úvahu a zbývá Ducati a BMW. Baworák s tovární podporou by mohl být na pravidelné výsledky do top 15. Otázka je, jestli to bude dostačující pro sponzora, který by musel dovalit v tomto případě asi mnohem víc než půl mega euro. Takže nejlepší by asi byla Ducati. Nejspíš ale letošní model bez tovární podpory. Teď je otázka v jakém týmu. Asi jediný kde by to šlo je GoEleven, kde pojede příští rok Iannone. Tým má jednu motorku a za 1 milion euro by určitě dokázal postavit na start i druhou bez tovární podpory. Tady nastává otázka, jestli se najde blázen, který by do Koniga nasypal 26 milionů korun za sedačku + další statisíce na cestovní výdaje. To vypadá, že vyhlídky nic moc. Další ještě šílenější teorie asi nestojí za zmínku, jako že by tým Smrž vstoupil do WSBK a Konig jel u nich. Tolik moje spekulace na jeho setrvání ve WSBK. Co si o tom myslíte vy ostatní?
Reagovat →Stejná spekulace je následující: König ke Smržovi, jeho tým do velkých supersportů a bude to lacinější, řádově o 200 tisíc Euro méně. Takže nejreálnější je EWC, kde to není tak drahé a zřejmě tady ta nabídka opravdu je...Slyšel jsem to z hodně informovaného zdroje...
Reagovat →Tak ve hře je pořád 7. bike Ducati za milion Euro. Ochotni postavit ten stroj by byla i Motocorsa. Pedercini je lacinější, ale zůstane u Kawasaki. Puccetti může postavit další stroj, opět cca milion. No a poslední stroj je Kawasaki od Orelacu, kterou by převzal Accolade Smrž. Kawasaki chce udržet v seriálu 5 strojů, garantují kromě továrny i třeba dva stroje satelitní a zákaznický s podporou. MIE asi vsadí na Tarana a Hafize. Vrátit se chce i Mercado, podporu shání prý i Lopez, ale BMW se chce domluvit s Bmaxem. Jisté je, že Aprilia se ještě nevrátí....už toho moc nezbývá...
Reagovat →Peníze má od sponzora na vytrvalost, kde byl jel v českém týmu asi s ježkem
Reagovat →to derny: Já ti nevim... Že by Könnig šel pod Smrže, zavání takovou tou národnostní chutí spojit Čecha s českym týmem, na což Kuba dost zanevřel.. A když se podíváme na výsledky, kterých pod nim dosáhl Perez Gonzalez, neni se uplně čemu divit. Další otázkou je Oliverova skutečná reputace, jak ho kdo vnímá. Čihák sice z povinnosti motivujícího manažera mluví o velkym zájmu ze stran týmů, ale výsledky prostě nejsou, a to, že to na tý herce zkrátka nešlo, nikoho moc nezajímá. U zajetejch jezdců, kteří za sebou maj nějaký výsledký, na milosrdnou polemiku, o tom, že by to v jinym týmu mohlo bejt lepší, příjít může, ale Oliho vytáhli ze třístovek- tedy z přízemí do nejvyššího patra. Neni žádný porovnání, ani stopa garance. Někdo by na sebe musel vzít velký riziko a zrovna Kuba Smrž, kterej se svym jezdcem bojoval o titul, teď může mít daleko lukrativnější možnosti. Olimu by ale samozřejmě něco takovýho prospělo, a budu tedy doufat, že právě na týhle spekulaci je něco pravdy.
Reagovat →Mohl by Konig závodit v Supersportech.
Reagovat →