Nejnovější články
- dnes - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Kde má Dorna ten zàstup zájemců o misto Suzuki ??? Že by Leopard a pod už ztratili zájem ???
Reagovat →Docela je mi líto mladého Bindera na přestup z moto3 to není špatný ale v dnešní době ani toto nestačí...
Reagovat →O trochu víc by se mi líbilo, kdyby u tovární Ducati dostal přednost Bastianini před Martinem...
Reagovat →Yamaha se hlavně musí zbavit Morbidelliho, ten už nemá co nabídnout bohužel. Zajímá mě co bude se 12. týmem, snad se to pole zase nesníží na 22 jezdců a vidět pouze dvě Yamahy je nepřijatelné snad pro všechny.
Reagovat →To Pedro: Ano sníží se pro sezónu 2023 na 22 jezdců.
Reagovat →Morbidelli nema co nabidnout.... to bude mozne rict o kazdem jezdci, co pojede s Quartou Yamahu, nebo o nebozacich, co pojedou HRC s Marquezem. Pryc jsou casy, kdy Rossi s Lorenzem chteli to same a oba se rvali o titul.
Reagovat →No uvidíme mě by se u Razaliho líbil Vietti a to asi i společnosti WithU
Reagovat →No skoro to vypadá, že krom kluků od satelitu Yamahy to je jen škatulata hejbejte se... Tedy podle toho jak se rozhodne Honda, Ogura by pak byl jediný nováček...
Reagovat →No nahradit místo Suzuki je problém, protože Yamaha satelit nechce a kde pak vzít motorky?
Reagovat →Takže snížení na 22 jezdců znamená, že přijde max 1 nováček a to pokud se Honda zbaví Nakagamiho.. tak snad alespoň to no… a 2024 snad nový satelit Yamahy, ale furt si říkám že Suzuki měla nechat alespoň satelitní tým.
Reagovat →