Určitě obrovský úspěch pro Haniku a samozřejmě velká a upřímná gratulace. Ovšem Karel Hanika už měl v tuto dobu jezdit úplně jiný šampionát (Grand Prix Moto2 nebo mistrovství světa Superbike) a ne tuto ligu "důchodců", kteří už svou kariéru mají dávno za sebou (třeba De Puniet, Guintoli, Di Meglio, Chaz Davies aj.).
Obrovská gratulace Kájovi ❤️ a všem klukům
Jen mě obrovsky vytáčí, že našim klukům se nepomůže v tom, aby mohli reprezentovat i v jiných soutěžích. Karel má určitě na WSBK nebo Moto GP.
Stejný problém jako má Roman Staněk v F2. Peníze totiž vládnou světu. Bohužel v tomto naše ctěná republika a vláda pošlapala sny.
Jsem taky strašně rád, že byl Hanika součástí mitrovskýho týmu.. Každej takovej zápis se počítá, a Kája už má teda na kontě titul v RBRC + EWC. Taky mě ale mrzí, že se na něj nezaměřily týmy ve WSBK- tim spíš, že v EWC dost vyčnívá a na úspěchu YART se rozhodně neveze. Kéž by měl trochu silnější manažery, kteří by ho protlačili do SBK nebo GP...
Ti důležití lidé z Yamahy ze sbk jezdí i na ewc navíc yart testuje pro crescent o kvalitách Karla tak určitě vědí ale zajímalo by mě za jakej tým by měl jezdit když nikde místo není karel má u yartu angažmá snů
Karel je ve své podstatě na vrcholu. Jeho angažmá v "továrním" týmu Yamahy v EWC je asi u nás nedoceněné. Každopádně jeho rozhodnutí bylo už před lety jasné (anabáze s Guandalini). Buď odpovídající angažmá ve vrcholném týmu, nebo nic. Plácat se s Guandalini, Pedercini a podobnými nebyla jeho cesta a jeho talent ho na vrchol dostal. Jsem jen zvědav zda YART se objeví letos v závodě WSBK jak před sezonou avízovali (Portimao??), tady by se to tedy týkalo Marvina, ale rád bych je na startu viděl...
Mali by ste si uvedomit ze WSBK je len nas sen… naco by tam siel aby doniesol minimalne 500 tis a viac € a to sa nevavime o fabrike…. Teraz je vo fabrike sen kazdeho zavodnika a nemusi nosit ziadne peniaze… ma pravidelny plat a to viac ako vyborny….ma momentalne titul v MS… kolko zavidnikou sa moze z tym pochvalit…a zvlast v Cz-SK… atd sedi na zlatom prameni a hlavne tam moze jazdit dalsich 10-20r a nic sa nedeje nik nebude ohrozovat jeho sedacku ….. tak si to skuste zratat co je realita a co sen😉
Myslim si, že po letech, co tady Haniku sledujeme, si všichni dokážeme srovnat v hlavě, co je sen a co realita. Ano, do moto GP nebo WSBK by musel nalít nehorázný prachy a víme, že finance nejsou Kájova silná stránka. Teď může jezdit každej rok o titul ve vytrvalostních závodech na továrnim motocyklu, za dobrý prachy, bez nějakýho zásadního tlaku. Ale i on sám řekl, že vnitřně pořád ještě nevzdal svůj sen o moto GP. Takže ačkoli se skutečně jedná spíš o utopii a zbožný přání jeho fanoušků, je pro nás smutný, že se jezdec s tak velkym potenciálem, kterej v sobě Kája má, neprohání v seriálu GP nebo právě v superbicích.
Bylo to o nervy, ale nakonec to klaplo. YART Yamaha a Karel Hanika jsou mistry světa EWC. Hanika se tak stal žijící legendou.
Reagovat →Určitě obrovský úspěch pro Haniku a samozřejmě velká a upřímná gratulace. Ovšem Karel Hanika už měl v tuto dobu jezdit úplně jiný šampionát (Grand Prix Moto2 nebo mistrovství světa Superbike) a ne tuto ligu "důchodců", kteří už svou kariéru mají dávno za sebou (třeba De Puniet, Guintoli, Di Meglio, Chaz Davies aj.).
Reagovat →Je to tam!!!!
Reagovat →Obrovská gratulace Kájovi ❤️ a všem klukům Jen mě obrovsky vytáčí, že našim klukům se nepomůže v tom, aby mohli reprezentovat i v jiných soutěžích. Karel má určitě na WSBK nebo Moto GP. Stejný problém jako má Roman Staněk v F2. Peníze totiž vládnou světu. Bohužel v tomto naše ctěná republika a vláda pošlapala sny.
Reagovat →Jsem taky strašně rád, že byl Hanika součástí mitrovskýho týmu.. Každej takovej zápis se počítá, a Kája už má teda na kontě titul v RBRC + EWC. Taky mě ale mrzí, že se na něj nezaměřily týmy ve WSBK- tim spíš, že v EWC dost vyčnívá a na úspěchu YART se rozhodně neveze. Kéž by měl trochu silnější manažery, kteří by ho protlačili do SBK nebo GP...
Reagovat →Ti důležití lidé z Yamahy ze sbk jezdí i na ewc navíc yart testuje pro crescent o kvalitách Karla tak určitě vědí ale zajímalo by mě za jakej tým by měl jezdit když nikde místo není karel má u yartu angažmá snů
Reagovat →Karel je ve své podstatě na vrcholu. Jeho angažmá v "továrním" týmu Yamahy v EWC je asi u nás nedoceněné. Každopádně jeho rozhodnutí bylo už před lety jasné (anabáze s Guandalini). Buď odpovídající angažmá ve vrcholném týmu, nebo nic. Plácat se s Guandalini, Pedercini a podobnými nebyla jeho cesta a jeho talent ho na vrchol dostal. Jsem jen zvědav zda YART se objeví letos v závodě WSBK jak před sezonou avízovali (Portimao??), tady by se to tedy týkalo Marvina, ale rád bych je na startu viděl...
Reagovat →Mali by ste si uvedomit ze WSBK je len nas sen… naco by tam siel aby doniesol minimalne 500 tis a viac € a to sa nevavime o fabrike…. Teraz je vo fabrike sen kazdeho zavodnika a nemusi nosit ziadne peniaze… ma pravidelny plat a to viac ako vyborny….ma momentalne titul v MS… kolko zavidnikou sa moze z tym pochvalit…a zvlast v Cz-SK… atd sedi na zlatom prameni a hlavne tam moze jazdit dalsich 10-20r a nic sa nedeje nik nebude ohrozovat jeho sedacku ….. tak si to skuste zratat co je realita a co sen😉
Reagovat →Myslim si, že po letech, co tady Haniku sledujeme, si všichni dokážeme srovnat v hlavě, co je sen a co realita. Ano, do moto GP nebo WSBK by musel nalít nehorázný prachy a víme, že finance nejsou Kájova silná stránka. Teď může jezdit každej rok o titul ve vytrvalostních závodech na továrnim motocyklu, za dobrý prachy, bez nějakýho zásadního tlaku. Ale i on sám řekl, že vnitřně pořád ještě nevzdal svůj sen o moto GP. Takže ačkoli se skutečně jedná spíš o utopii a zbožný přání jeho fanoušků, je pro nás smutný, že se jezdec s tak velkym potenciálem, kterej v sobě Kája má, neprohání v seriálu GP nebo právě v superbicích.
Reagovat →