Yamaha TMAX: velká holka
- Publikovno: 30.1.2012
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Yamaha TMAX je průkopníkem velkých skútrů a ani po jedenácti letech nevypadá vůbec špatně. Její poslední vydání vypadá opravdu hodně sebevědomě.
Maxiskútr TMAX není ve své třídě žádným zelenáčem, letos slaví jedenáctý rok svého úspěšného tažení. Kromě přepracovaného vzhledu, kde jsou vidět agresivnější křivky a moderní design, se hlavní změny odehrály pod jeho kapotami. Kapalinou chlazený řadový dvouválec má vrtání o 4 mm vyšší (68 x 73 mm). Výsledkem je zvětšení objemu ze 499 ccm na 530 ccm a o desetinku snížený kompresní poměr 10,9:1. Výkon agregátu Yamaha TMAX vzrostl o tři koně na celkových 46,5 koní při 6750 1/min a největší točivý moment vrostl ze 46 N.m na 52,3 N.m.
Nejen vyšší výkon, ale také nižší hmotnost, to je další ze zajímavých technických údajů. Zásluhu na tom, že celková hmotnost klesla o čtyři kilogramy, má zesílený hliníkový rám. Kromě dynamičtějšího vzhledu je na posledním vydání tohoto maxiskútru novinek na první pohled ještě více. Nová jsou kola, brzdy, nastavitelné přední plexi, LED osvětlení, přístrojový panel i cena. Ta je pro náš trh stanovena na 224 900 korun, přičemž za verzi s ABS si připlatíte ještě patnáct tisíc.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 30.1.2012
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Pol Espargaro flirtuje se superbiky
- včera - Sprint u Balatonu: Suverénní Marquez, chaos po startu
- včera - Pole Position získal na BalatonRingu Moreira, 10. Salač
- včera - Pole Position si vyjel Maximo Quiles
- včera - První Pole Position získal na BalatonRingu Marc Marquez
- 22.8. - Marquez těsně poražen Acostou
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika