Loncin GP 300: čínský sportovní motocykl
- Publikovno: 8.4.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Čínská značka Loncin není u nás nijak známá, ale přesto ve své domovině prodává miliony motocyklů a to i docela designově povedených. Možná by se nemuseli bát vyjít s nimi i na jiné trhy, ostatně s novinkou Loncin GP300 by u mladých začínajících jezdců mohli obstát.
Tahle čínská sportovní motorka GP300 je poháněná kapalinou chlazeným jednoválcem o zdvihovém objemu 292,4 ccm a na zadní sedmnáctipalcové kolo je řetězem přenášen výkon 29 koní při 8500 1/min. Maximální kroutící moment je 25 Nm při 7000 1/min. S těmito údaji by klidně mohl konkurovat třeba BMW G 310 R nebo japonské Hondě CBR 300R.
Motor je usazen do trubkového rámu a je spojen se šestistupňovou převodovkou. Velmi dobře vypadá i celkový design motocyklu, příjemně tvarovaná kapotáž má místy ostré hrany, aby podtrhla sportovní zaměření stroje. Suchá hmotnost GP300 je 153 kilogramů, což je srovnatelná hodnota s konkurencí, sedlo je ve výšce 780 mm a do nádrže se vám vejde 16 litrů paliva.
O tlumení nerovností se vám postará USD vidlice a vzadu je kyvka, která vypadá jakoby byla vyrobena ze slitiny hliníku, ale je to poctivá ocel a nutno dodat, že i tak je líbivá. Do výbavy ještě výrobce přidává LED světlomety, včetně směrovek a LCD displej. Myslím, že nemusíte mít obavy o kvalitu jak zpracování, tak samotného motocyklu, protože firma Loncin kdysi bývala dodavatelem motorů firmě BMW Motorrad.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 8.4.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty
- včera - Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa
- včera - Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač
- včera - V Misanu vyhrál lídr šampionátu Rueda
- včera - Pramac uvažuje: Salač, Ferrandez, Van den Goorbergh?
- 13.9. - Vítězem sprintu v Misanu Bezzecchi, MM93 crash
Další z rubriky
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery