Reklama

BPG Motors UNO III: první transformer

Představa dopravního prostředku, který se transformuje už nepatří jen do sci-fi žánru. Seznamte se s nejnovějším přírůstkem do světa jednostopých strojů.

Kreace U3 využívá gyroskopický systém kontroly, který zajišťuje nepřetržitou stabilitu v základním režimu. Stroj používá konvenční ovládací prvky motocyklu (řídítka, plynové rukojeti a brzdy) umožňující hladký přechod mezi oběma režimy.

Etapa 1: Dvoukolá konfigurace, „režim Uno“, k pohonu využívá dvou vedle sebe umístěných hnacích kol pro pohyb vpřed i vzad v rámci nízkých provozních rychlostí (do 50 km/h). Výhodou tohoto režimu je obratnost, která jde ruku v ruce s kompaktními rozměry.

Etapa 2: Tříkolová konfigurace, „režim Motocykl“, využívá další kolo, které se vysune z prostoru mezi koly zadními. Celý proces transformace pak může proběhnout za jízdy. Tento režim byl vytvořen s cílem poskytovat jezdci bezpečnější a stabilnější variantu známé platformy pro cestování vysokou rychlostí. Ta má být vyšší, než umožňuje základní režim.

Kreace U3 zatím nebyla schválena pro běžný provoz protože je stále ve stádiu vývoje. Plánovaná cena, kterou teprve dvacetiletý tvůrce za stroj požaduje, je okolo šesti tisíc dolarů.

bpg_motors_uno3_22011bpg_motors_uno3_32011bpg_motors_uno3_42011



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama