Mitas Enduro Trail-XT: ve verzích Standard a Dakar
- Publikovno: 5.6.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nová zadní pneumatika Enduro Trail-XT rozšíří řady adventure pneumatik v nabídce firmy Mitas. Je určena zejména pro jezdce, kteří tráví maximum času mimo asfaltové silnice. Je totiž navržena jako 70 % off-road a 30 % silnic a k dispozici je ve dvou různých verzích, Standard a Dakar.
Zadní pneumatika se přímo hodí do páru k přední pneumatice Mitas Enduro Trail-XT+ a společně zvládnou i ten nejnáročnější terén, aniž by to bylo na úkor pohodlí a odolnosti při přejezdech na silnici. Obě dvě pneumatiky mají zaručit velmi dobrou ovladatelnost v jakémkoliv terénu a stabilitu při přejezdech na asfaltových silnicích.
Pneumatika je k dispozici pouze jako zadní a má stejný podélný blokový dezén ve tvaru lopatek jako známá pneumatika E-10, plochý profil a průměrnou hloubku zadních figur 11 mm, což zajišťuje optimální výkon v terénu, na blátivých tratích a náročných štěrkových cestách a zároveň hladkou jízdu na asfaltových silnicích a vysokorychlostních dálnicích. Pneumatika je klasifikovaná jako M+S, s rychlostním indexem až T je obousměrná a je navržena tak, aby jezdcům zaručila dlouhotrvající odolnost.
V prodeji je od června ve dvou různých verzích, Standard a Dakar. Standardní pneumatika používá směs Heavy Duty a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší všestranný výkon na jakékoli vozovce za sucha i mokra, aniž by byl obětován komfort, odolnost, ovladatelnost a stabilita.
Verze Dakar používá směs Ultra Heavy Duty navrženou pro maximální odolnost s až o 20 % vyšším kilometrovým nájezdem ve srovnání se standardní verzí a díky zesílené kostře je odolnější proti propíchnutí. Pořídit si ji můžete v 6 rozměrech u sedmnáctipalcového ráfku a ve čtyřech rozměrech u osmnádtipalcového ráfku. Více informací zjistíte na tomto odkazu.
Zdroj: TZ Mitas
- Přidat komentář +
- Publikováno: 5.6.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl