Triumph vrací do nabídky model Trident
- Publikovno: 3.9.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nekapotovaný model Trident je bezesporu významnou součástí historie značky Triumph. Bohužel v sedmdesátých letech neustál konkurenci japonských motocyklů. Tehdy ho poháněl řadový tříválec a nejinak tomu bude i s novinkou, kterou chystají představit v příštím roce.
Roadster Trident se v nabídce Triumphu objevil poprvé v roce 1968 a setrvával v ní až do roku 1975, kdy zkrátka nedokázal čelit dnes již legendárnímu Honda CB 750. Druhou šanci mu dal o patnáct let později John Bloor a dokonce se tento tříválec nabízel ve dvou kubaturách a to 750 a 900. Prodával se až do roku 1998.
Třetí šanci dostane Trident v příštím roce a ruku na srdce, obstát v konkurenci japonských naháčů Honda CB650R nebo Yamaha MT-07 bude velmi těžké. Triumph při jeho představení v londýnském muzeu designu sebevědomě prohlásil, že jejich motocykl bude kvalitně zpracován, bude se pyšnit vynikajícími jízdními vlastnostmi a bude mít velmi dobrou výbavu, ale také atraktivní cenu. Těžko říct, jak to mysleli, protože Triumphy obecně nepatří mezi levné motocykly a pochybuji, že se dostanou s cenou pod 200 tisíc, za které si můžete výše uvedené konkurenty pořídit již nyní.
Na druhou stranu, kdo by chtěl vyčnívat z davu, tak si rád pár tisícovek připlatí a bude mít stylový neokoukaný stroj, kterým by Trident mohl a měl být. Líbí se mi jednoduchost tohoto modelu a také jeho retro prvky, jako je kulatý budík, kulatý přední světlomet, robustní nádrž a pohodlné širší sedlo. Pohánět jej bude tříválec a to je vše, co samotný výrobce prozradil. Na bližší parametry si tedy budeme muset počkat do příštího roku.
Z fotografií je vidět, že bude motocykl vybaven digitálním displejem ovládaný pomocí křížového ovladače umístěného na řídítku, veškerá světla budou již ledková a o bezpečné zastavení se vám postarají dvoupístkové brzdy Nissin. Prototyp Tridentu vypadá velmi dobře, počkejme si tedy do příštího roku, jak jej nakonec designéři představí světu ve finální verzi.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 3.9.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Yamaha rozhodla: Miller zůstává, Oliveira musí jít
- včera - MS Superbike 2025 vstupuje do finálové fáze
- včera - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 2.9. - Časový plán GP Katalánska
- 2.9. - Oliveira musí hledat jinou alternativu
- 1.9. - European Bike Week: legendární sraz ve Faak am See 2-7.9.2025
Další z rubriky
- včera - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr