Triumph Speed Triple 2016: pro vyznavače adrenalinových sportů
- Publikovno: 11.11.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Anglický výrobce v předstihu představil svoji novinku Speed Triple S a Speed Triple R. Čeká na vás, kromě patrných změn vzhledu, nový podvozek, elektronické systémy a také upravený motor.
Nemáme více informací, než které nám poskytl výrobce v jeho tiskové zprávě, ale konečně už známe alespoň několik zajímavostí o tomto stroji, než pouze pár špionážních fotografií, které jsme vám přinesli nedávno.
Hlavní a nejdůležitější změnou prošel motor, kromě toho, že spolu s chladičem zeštíhlel o 20 mm, dočkal se dle výrobce dalších 104 dílčích úprav. Tak vám nyní může řadový tříválec, o zdvihovém objemu 1050 ccm, představit jeho novou klikovou hřídel, upravený tvar pístů, novou hlavu válců a spalovací komoru. Změny se dočkal také systém vstřikování, který vám v celém rozsahu otáček poskytne více výkonu a krouťáku a to zároveň s o 10% nižší spotřebou. Hovoří se o výkonu až 140 koní.
Z elektronických balíčků vám Speed Triple nabízí ABS a několik úrovní kontroly trakce, obojí lze zcela vypnout. Dále tu budete mít možnost volby z pěti jízdních map (Rain, Road, Sport,Track a volitelná) a antihoppingovou spojku. Obouvat budou pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa.
Nadále si budete moci zvolit mezi základním modelem s označením „S“ a vybavenější verzí „R“. Obě používají brzdy značky Brembo, radiální monoblok s čtyřpístkovými třmeny, verze R má navíc doplňky značky Öhlins, jako je přední odpružení NIX30 a zadní stavitelný tlumič TTX36, kdežto eSko se musí spokojit s USD vidlicí Showa o průměru 43 mm. Dalšími doplňky eRka jsou červený podsedlový rám, podle kterého spolu s červeně lemovanými ráfky jasně poznáte, o kterou verzi Speed Triplu půjde, dále klín pod motorem, frézované můstky vidlic a přední karbonový blatník.
Více informací již bohužel nemáme, ale můžete se pobavit u videa, u kterého se zaručeně nebudete nudit, a ze kterého vám bude více než jasné, že Triumph Speed Triple nebude určen pro pomalé, kochající se jezdce. Po prvním zabrnknutí na plyn vás nenechá chladnými.


























- Přidat komentář +
- Publikováno: 11.11.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Petr Najman: „Rekord, pád i pohár ze srpnových Hořic“
- včera - Chantra stále mimo hru, Espargaro jako náhrada za Hondu
- včera - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 12.8. - Je pro Moto2 lepší přípravou Moto3 nebo MS-SSP?
- 12.8. - Časový program GP Rakouska
- 11.8. - Debut Nagashimy v MotoGP?
Další z rubriky
- včera - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika