Kawasaki W800 Cafe Style: vyladěná klasika
- Publikovno: 5.3.2012
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
W800 k úpravám přímo vyzývala a netrvalo to ani moc dlouho a máme tady čistokrevný Cafe Racer přímo z výrobní linky.
Kawasaki je nepochybně nejmenší z japonské čtyřky, pokud se zaměříme na produkci motocyklů. Dost často ale vyrukuje s motocyklem, jenž zahraje na emocionální strunu téměř každého z nás.
Kawasaki W800 je toho dobrým příkladem. Už předchozí model W650 se těšil oblibě a svým dokonalým retro stylem a výborným zpracováním si získal nespočet fanoušků. Dost často byly vidět i amatérské úpravy v podobě cafe racer stylu, ať už povedené nebo takzvané rychlovky. V každém případě ale bylo jasné, že tahle vyjímečná klasika má na víc a Kawasaki si toho byla dobře vědoma.
Uvedení modelu W800 Special Edition v roce 2011 byla vlastně taková pozice předjezdce. I tak to bylo malým překvapením, když pro letošní rok Kawasaki představila W800 Cafe Style. Nejdříve se mluvilo jen o japonském trhu, což by nebylo nic tak neobvyklého. Stačí si vzpomenout na spoustu krásných klasických motocyklů u kterých se rozplýváme při samotném pohledu na fotky a co se můžou prohánět jen po japonských ostrovech (viz. nedávno představená Honda CB 1100). Ovšem zde nebyly větší překážky technického rázu (emisních norem) a tak i natěšený Evropan může už dnes spěchat k nejbližšímu prodejci zn. Kawasaki pro W800 Cafe Style.
Bylo řečeno, že i bez úprav je W800 řádnou klasikou. Přední polokapotáž alá 70. až 80. léta minulého století napasovaná na kulatý světlomet, sólo sportovní sedlo se zadní „bobinou“ a k tomu snížená řídítka a změna je dokonána. Přidáme k tomu ještě tři barevná provedení, aby bylo z čeho vybírat a může se vyrazit do ulic po kavárnách. Mě nejvíce oslovila černé verze se zlatě eloxovanými ráfky, zatím jediné barevné provedení určené pro český trh. Technické parametry zůstaly na stejné úrovni jako u základního modelu W800, ovšem mám takové tušení, že se brzy objeví, ať už drobnější nebo větší, originální či neoriginální doplňky technické rázu, vedoucí k ještě většímu stylovému zdokonalení ve jménu Cafe „Racer“. Cena pro český trh je stanovena na 237 000 Kč.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 5.3.2012
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl