Horex Regina Evo: s celokarbonovým rámem
- Publikovno: 7.10.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Německá firma Horex představila svůj retro model Regina Evo připomínající jejich původní model Regina z padesátých let. Poháněn je jednoválcovým motorem o zdvihovém objemu 600 ccm a výkonu 48 koní, který je usazen v celokarbonovém rámu. Hmotnost tohoto jedinečného modelu je pouhých 133 kilogramů.
Bavorský výrobce Horex pro nás není žádným neznámým výrobcem. Většinu jeho strojů je však postavena na modelu s motorem VR6, ať už jako Cafe Racer nebo jako VR6 Roadster. Jaké však bylo překvapení na veletrhu Intermot, když představili zcela nový stroj a ne další klon nekapotovaného motocyklu s motorem VR6.
Model Regina patřil u firmy Horex k nejvýznamnějším modelům, které kdy vyráběli. No a protože se jim blíží významné jubileum v podobě 100letého výročí od jejich založení, připravili si k němu tento exkluzivní dárek, vyšperkovaný o monokokový karbonový rám, který je velmi podobný tomu, co byl na původním modelu z padesátých let. Jeho použití není však bezdůvodné. Firmu Horex zachránila před bankrotem německá společnost 3C-Carbon Group AG. Ta vyrábí komponenty z uhlíkového vlákna, a tak se kromě rámu můžeme těšit i na karbonovou kyvnou vidlici, blatníky, kryt kolem světla a mnoho dalšího.
Firma 3C-Carbon rovněž velké množství dílů zpracovává na 3D tiskárně. Ta dokáže vyrobit i speciální 3D síťovinu, ze které budou vyrábět každému zákazníkovi sedlo na míru. Zvolit si také bude moci jeho výšku, a to v rozmezí od 790 do 810 mm. Srdcem Reginy Evo je jednoválcový kapalinou chlazený motor o zdvihovém objemu 600 ccm, jehož výkon je 48 koní a maximální točivý moment 54 newtonmetrů. Převodovka bude disponovat šesti rychlostními stupni.
Italská firma Paioli se postarala o podvozek, který tvoří přední 43 mm vidlice s nastavitelným předpětím, vzadu je jeden tlumič. Osmnáctipalcová hliníková vyplétaná kola budou brzděna brzdiči od firmy Beringer. Vpředu jsou dva 260 mm kotouče s dvoupístkem, vzadu je jeden 240 mm kotouč. Do výbavy dostane i náklonové ABS a kontrolu trakce. Přední světlomet disponuje technologií LED a navíc má i funkci přisvěcování do zatáček.
K motocyklu vkusně ladí kulatý displej, který je dotykový. Palivová nádrž je vyrobena z lehkého hliníku. Díky odlehčeným materiálům použitých při výrobě je suchá hmotnost motocyklu jen 133 kilogramů. Cena ještě nebyla stanovena.
Zdroj: Horex
- Přidat komentář +
- Publikováno: 7.10.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - BMW R 1300 RT 2025: pohodlně a bezpečně
- včera - Jako lídři přijíždí do Francie tři Španělé: A. Marquez, Gonzalez a Rueda
- 7.5. - Třídenní testy MotoE v Barceloně
- 7.5. - MOTO TEST CAMP Soběslav 17.-18.5.2025: soutěžíme o 3 vouchery
- 6.5. - Časový program GP Francie v Le Mans
- 5.5. - Divoké karty pro Most
Další z rubriky
- dnes - BMW R 1300 RT 2025: pohodlně a bezpečně
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem