Royal Enfield Himalayan: znovu spatřen při testování
- Publikovno: 2.9.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Máme tu další fotografii pořízenou v běžném provozu, tentokrát už je však ostřejší a také motocykl je na ní více uhlazenější.
Fotografie Himalayana, které jsme vám představili nedávno, byly nejspíše pořízeny laciným telefonem s horším rozlišením objektivu, byli dost rozmazané, ale mohli jsme na nich spatřit nový enduro motocykl, který Royal Enfield připravuje. I motorka byla celá rezavá, ušpiněná a vůbec nevypadala, že by to měl být nový model anglického výrobce.
Z dnešní fotografie však na vás hledí učesanější a sympatičtější motocykl, vyvedený v matné černé barvě. Stejnou barvu má i přední blatník, vidlice, rám, ráfky, plastové krytky a trochu mě mrzí, že je černé i žebrování na motoru. Na minulých fotografiích měl testovaný motocykl namontovány zadní držáky na boční tašky a plotnu pro horní kufr. Nyní je nemá, ale nejspíš si je budete moci pořídit za příplatek.
To přední držáky, ty přidělané zůstaly, napadá mě, že je to i z důvodu toho, že by mohly částečně plnit funkci padacího rámu. Každopádně tvar nádrže má nádech retro stylu, ale není moc uzpůsobený tomu, že by se na ni dal pohodlně připevnit tankvak a tak určitě cestovatelé uvítají možnost nasadit si místo něj na držáky dvě přední boční brašny.
Kyvná vidlice a výfukové potrubí, včetně koncovky vypadají dost lacině a ne zrovna moc kvalitně. Dokonce to i vypadá, že přesahují nádrž a tak když by vám padl motocykl na pravou stranu, mohli byste si napáchat docela velkou škodu. Tady to rozhodně bude chtít padací rámy. Ono upřímně, koncovka výfuku, včetně jejich svodů, nebyla nikdy silná stránka motocyklů firmy Royal Enfield. Však to také byla jedna z prvních věcí, která byla na námi testovaném jednoválci Royal Enfield Continental GT pozměněna.
Co se týče zadního podsedlového rámu, tak ten je menší, kratší a užší a zároveň působí více sportovněji. Zásadní změnou prochází zadní kyvná vidlice, kde se upustilo od dvojice tlumičů a byly nahrazeny jedním. Jak už jsem zmínila, kyvná vidlice na mě nepůsobí obzvláště odolně a když si představím, že bude motocykl plně naložen, možná i ve dvou jezdcích a bude se prodírat kamenitými himalájskými cestami, tak to bude pro něj zkouška pevnosti a pro vás zkouška odolnosti vašich nervů. Víceméně si myslím, že tohle už by mohla být jedna z finálních verzí motocyklu Royal Enfield Himalayan.
Tedy na závěr si musím nechat poznámku k testovacímu jezdci. Podle pantoflí na nohou je jasné, že se testuje v Indii, však by vám o tom naši motorkářští cestovatelé mohli povídat. Na rukou má kupodivu plátěné rukavice, což je na místní poměry docela luxus. Každopádně to má pozitivní dopad v tom, že testovací jezdec splyne s davem a není nápadný.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.9.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování
- včera - Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK
- 12.12. - Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii?
- 12.12. - Test Honda GB350S: retro jednoválec
- 10.12. - Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra
- 10.12. - Chang Circuit v Thajsku útočištěm uprchlíků
Další z rubriky
- 10.12. - Piaggio Beverly 310 a 400 25th Anniversary: výroční edice
- 8.12. - Triumph Tiger Sport 800 Tour: s cestovatelskou výbavou
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 28.11. - CFMOTO 1000MT-X: pro odvážné dobrodruhy


