Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem

Poté, co Yamaha oznámila, že model R1 bude pouze okruhovou záležitostí, citelně jim v nabídce chyběl silný supersport, se kterým by se dalo vyjet i do běžného provozu. Nikdo však nečekal, že jej tak brzy nahradí řadový tříválec usazený v nejlehčím hliníkovém rámu Deltabox. Model R9 má ostře řezané rysy s aerodynamickými křidélky.

KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT

KTM oficiálně představila automatické řazení, které si budete moci pořídit do všech modelů poháněných vidlicovým dvouválcem o zdvihovém objemu 1390 ccm. Budete si moci zvolit mezi automatickým nebo manuálním řazení a k tomu vám automat nabídne i hodně zajímavých funkcí.

Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem

Cestovní model Honda NT1100 bude mít v příštím roce ostřejší siluetu, nový denní světla s integrovanými směrovkami a také vyšší výkon a točivý moment. Elektronický podvozek Showa-EERA posouvá její jízdní vlastnosti o úroveň dál.

Piaggio MP3 310: tříkolový skútr

Piaggio představilo lehčí a obratnější verzi svého tříkolového skútru MP3 se zcela novým motorem o zdvihovém objemu 310 ccm. Stejně jako jeho silnější sourozenci MP3 400 a 530, má sportovní tvary, vybrat si můžete mezi dvěma verzemi a můžete jej řídit s řidičským oprávněním skupiny B.

Kawasaki Versys 1100 2025: se silnějším motorem

Po více než pěti letech se dočkal cestovní model Versys 1100 několika změn. Tou největší je bezesporu jeho nový motor, který je nejenom větší, co se týče jeho zdvihového objemu, ale dostalo se mu i více koní i většího točivého momentu.

Test Honda EM1 e: malý městský elektroskútr

Malé elektrické skútry EM1 e: se v nabídce japonského výrobce objevily v letošním roce. Lehký a obratný skútr si mohou pořídit už čerstvě patnáctiletí držitelé řidičského oprávnění skupiny AM. Honda navíc jeho prodej podpořila velmi atraktivní cenou. Po pražských ulicích jsme jej prohnali i my.

Test CFMOTO 450MT: malý dobrodruh

Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.

Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku

Low Rider ST, tohle je starý dobrý Harley-Davidson jak si ho pamatuju před dvaceti lety. Silný svalnatý stroj, mohutný krouťák, hutný zvuk z koncovky výfuku a jednosedadlo jako bonus k tomu. Svalnatej potetovanej týpek, co ho bude sedlat, nepotřebuje nikoho vozit za sebou, je drsnej, ničeho se nebojí a jakékoliv zákazy nebo příkazy, poslouchat nebude.


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama