Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - BMW ASA: automatické řazení pro motocykly
- 1.5. - KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Paráda, dlouho a s nadějemi očekávaný supersport ve třídě 250 se nám vyklubal do téhle směšné imitace. Výkon 25PS při 166kg? To je jako 40 let stará Jawa ale ta vážila o 20kg míň.Honda tímhle zmetkem jasně dala najevo evropským zákazníkům, že prioritním partnerem je pro ní Indie a Čína. Podle tamních předpisů zvolila výkon a vše ostatní.Nacpat ABS na motorku označenou jako sport je magořina. Osadit to ale navíc systémem CBS který při použití zadní brzdy začne nekontrolovatelně brzdit i předek, to je pomalu trestný čin. Tyhle "duální" brzdy jsou na zabití i na skůtru ale dát tohle na sporta mohl opravdu jen magor! Po "zaručených" zprávách které tuhle novinku předcházely (bude mít upravená motor z VTR na 38 koní a vážit 125kg) je to kruté vystřízlivění a za mě tedy ne jeden ale oba palce pro Hondu dolů !!
Reagovat →Taky jsme byli překvapený po zveřejnění oficálních tech.údajů. Skořápka hezká, ptáček se ale zřejmě nebude schopný letu.
Reagovat →To sou kecy, prdy, beďary...
Reagovat →Ferdo zamysli se... ;)
Reagovat →