Reklama

Ducati Panigale V4 SP: levnější Superleggera Hlavní obrázek k článku: Ducati Panigale V4 SP: levnější Superleggera

Ducati rozšiřuje rodinu Panigale V4 o verzi SP, což je zkratka pro Sport Production. Už tohle vám dává jasně najevo, že to bude produkční motocykl se specifickým technickým vybavením, díky kterému budete na okruhu ještě rychlejší. Je určen pouze pro jízdu na okruhu.

Díky speciálním doplňkům se oproti modelu Panigale V4 S podařilo snížit váhu o jeden kilogram na hodnotu 173 kilogramů suché váhy. Dostalo se jí kromě typicky červené, také speciálních barev Winter Test, u níž se nechali inspirovat továrním týmem Ducati Corse, který měl tyto barvy na motocyklech během předsezóních testů MotoGP a Superbiků. Černé prvky jsou kombinované s matnou černou, kterým kontrastuje jasně červená barva a komponenty z broušeného hliníku, jako je palivová nádrž nebo koncovka výfuku. Z lehkého karbonu jsou vyrobena aerodynamická křidélka nebo přední blatníček.

1 Ducati Panigale V4 SP (4)1 Ducati Panigale V4 SP (6)1 Ducati Panigale V4 SP (5)

Panigale V4 SP dostala do výbavy pětipaprsková karbonová kola s exkluzivními čtyřpístkovými brzdiči Brembo Stylema R brzdící dva 330 mm kotouče a s radiální pumbou MCS, kterými je vybavena exkluzivní verze Superleggera V4. Samozřejmostí jsou také stavitelné hliníkové stupačky, abyste si nastavili optimální pozici, ve které se budete na trati cítit nejlépe a také snadno odnímatelné zrcátka a držák registrační značky. Pro analýzu vašeho výkonu na trati vám poslouží kit s GPS modulem a Ducati Data Analyzer +.

Motocykl je poháněný agregátem V4 Desmosedici Stradale o zdvihovém objemu 1103 ccm. Motor prošel úpravou, aby již splňoval emisní normu Euro 5, naštěstí se to nedotklo výkonostních parametrů, a tak se stále můžete těšit na výkon 214 koní při 13 000 otáčkách a maximální točivý moment 124 Nm při 9500 otáčkách.

1 Ducati Panigale V4 SP (13)1 Ducati Panigale V4 SP (15)1 Ducati Panigale V4 SP (19)

Špičkový, elektronicky stavitelný podvozek, je tvořen komponenty od Öhlins, vpředu je vidlice NIX-30, vzadu je tlumič TTX36 a od Öhlins je také tlumič řízení Smart EC 2.0. Bohatá je rovněž elektronická výbava, které vévodí šestiosá inerciální jednotka od Bosche, stará se o náklonové ABS, sedmistupňovou kontrolu trakce, protiskluzový systém, Wheelie Control nebo Power Launch. Jízdní mapy kromě standartních režimů Sport a Street, obsahují speciální režim - Race se dvěma specifickými mapami pro použití na okruhu, Race A pro zkušené jezdce a na ideální suché podmínky na trati a Race B pro méně zkušené piloty a pro horší podmínky na trati. Samozřejmostí je také špičkový obousměrný rychlořadič.

Pokud byste se pro verzi SP, která je postavena na základech V4S, rozhodli, můžete se těšit na speciální frézované horní brýle, na kterých budete mít vyraženo výrobní číslo motocyklu, ale také speciální ovladač na levém řídítku, kterým si budete moci nastavovat vzdálenost brzdové páčky. Verze SP by měla být levnější variantou Superleggery V4, cena ještě nebyla stanovena a primárně by měla být určena pro amatérské jezdce.

1 Ducati Panigale V4 SP (1)1 Ducati Panigale V4 SP (2)1 Ducati Panigale V4 SP (3)1 Ducati Panigale V4 SP (7)1 Ducati Panigale V4 SP (8)1 Ducati Panigale V4 SP (9)1 Ducati Panigale V4 SP (10)1 Ducati Panigale V4 SP (11)1 Ducati Panigale V4 SP (12)1 Ducati Panigale V4 SP (14)1 Ducati Panigale V4 SP (16)1 Ducati Panigale V4 SP (17)1 Ducati Panigale V4 SP (18)1 Ducati Panigale V4 SP (20)1 Ducati Panigale V4 SP (21)1 Ducati Panigale V4 SP (22)1 Ducati Panigale V4 SP (23)1 Ducati Panigale V4 SP (24)

Zdroj: Ducati



Login Přihlásit Registrace ›