Komentáře k článku Začíná nová éra Grand Prix, bez Rossiho zpět na článek →

  • Nepřihlášený Pedro Neděle 06.března 2022, 11:22

    Jo 2010 v Moto2.. To byl neskutečný rok. Tolik různých výrobců podvozků, velikostí, tvaru i váh motorek, hromada změn během sezóny a hodně překvapeni. Obzvlášť Motegi a Valencii byla radost sledovat. Něčeho takového se v dnešní době asi už nedočkáme, ledaže by se v Moto2 stalo to, co ve WSSP600… V podstatě je to furt jen Kalex proti (už zase dvěma) Boscoscuro/SpeedUp a MV Agustám :( Škoda že tehdy odešla KTM, ale zase zvýšili konkurenci v motoGP a co vím i z různých zahraničních zdrojů, žádné “změny” co se značek týče, nejsou v blízké době v plánu. Prý možná zase TM jako Wildcard v pár závodech Moto3, ale to je tak vše..

    Reagovat
  • Nepřihlášený Derny Neděle 06.března 2022, 11:34

    Dnes není vůbec jednoduché dostat se do MS Moto3 nebo Moto2. FGR to zkoušela ještě jeden rok, ale musela by tehdy jet s Japoncem a to tam v Ústí n/O nechtěli.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Pedro Neděle 06.března 2022, 13:49

    Je to špatné no. Mě doteď mrzí že nevyšla alespoň ta Ducati do Moto3, ale větší problém je to Moto2.. to už ani sponzory nemůže bavit vidět na bedně pořád 1 značku a ve 2 závodech i druhou.. Agusta nebo nedejbože nts jsou / byly legendy.

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama