Reklama

Ondřej Ježek: "Chci pravidelně bodovat a občas být v Top-10."

Se ztrátou skoro 5 sekund na nejlepšího jezdce testů neabsolvoval v Jerezu Ondřej Ježek s motocyklem Guandalini Yamaha zrovna ten nejlepší debut. Čech kvůli problémům s elektronikou objel nejméně kol ze všech zúčastněných pilotů.

Mnoho minut v sedle motocyklu Ondřej Ježek při testu v Jerezu opravdu nestrávil. Ve středu stál motocykl převážně v garáži týmu Guandalini Yamaha, český jezdec vlastně absolvoval pouze instalační kolo. Ve čtvrtek absolvoval 28-letý jezdec 18 letmých kol - na méně než 100 se dostal pouze pilot ze Supersport Ayrton Badovini (MV Agusta), tedy shodou okolností jeho loňský týmový kolega. Z tohoto pohledu je 5 sekundová ztráta Ježka na nejlepší čas továrního pilota Kawasaki Toma Sykese celkem pochopitelná a nikoho zas tak nepřekvapuje.

Zatímco český jezdec v roce 2017 za tým Grillini Racing pilotoval Kawasaki ZX-10R, tak si mohl během 18 kol udělat aspoň malý obrázek, jaký je vlastně jeho nový pracovní nástroj.

„Vycházím z toho, že s Yamahou dosáhnu lepších výsledků, než v loňském roce s Kawasaki. Šasí Yamahy je úplně jiné než to u Kawasaki. Vyžaduje úplně jiný jezdecký styl a na tom musím zapracovat. Motocykl má určitě potenciál a jakmile se nám podaří odstranit problémy s elektronikou, tak budeme teprve moci ukázat ty správné časy na kolo. Ty totiž nebyly vůbec dobré. Teprve druhý den to bylo lepší“, říká pilot týmu Guandalini Yamaha.

Guandalini Yamaha chce využít i testů Superbike v Portimao, aby byl motocykl připraven na úvod sezóny v Austrálii na Phillip Islandu: „Chceme pravidelně bodovat a občas skončit v Top-10. Ale nejdříve musíme nastavit elektroniku, neboť nejsem nyní schopen držet rovnou stopu. Teprve potom mohu říci, kterým směrem musíme pracovat. Momentálně jsou problémy s elektronikou tak převažující, že další problémy jsme neřešili. Pokusíme se být na startu v Austrálii závodění schopnými.“, je názoru pilot soukromého týmu Yamahy.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama