Reklama

LausitzRing - pátek: Nejrychlejším Sykes, 20. Ježek

Stejně jako v prvním dopoledním tréninku byl Tom Sykes nejrychlejší i odpoledne, potom ale havaroval. Trénink byl 35 minut před koncem kvůli dešti a protože se trať musela vyčistit, na dlouhou dobu přerušen.

Hned v prvním dopoledním tréninku pokořil Tom Sykes časem 1.37,337 min aktuální traťový rekord z roku 2016 (Chaz Davies/Ducati, 1.37,357 min v první jízdě), těsně za ním se umístili týmový kolega Jonathan Rea a tovární pilot Ducati Chaz Davies.

Odpoledne zajel Sykes čas 1.37,172 min a byl tak ještě o něco rychlejší a zůstal na čele časové tabulky v přehledu časů po FP1/FP2.

Pak havaroval Raffaele De Rosa (Althea BMW) v T5 a Marco Melandri (Ducati) se z P14 probojoval na P7.

O druhý pád odpoledního tréninku se postaral Tom Sykes, ale tento jeho crash se obešel bez zranění, ačkoliv ZX-10RR udělala několik salt.

Z motocyklu Yamaha R1 Alexe Lowese začal vytékat olej, ještě předtím havaroval Stefan Bradl s motocyklem Honda Fireblade SP2.

Ještě než byl trénink kvůli čištění přerušen, začalo nejdříve lehce pršet a později se spustil obrovský liják a po jeho skončení se trať dlouho sušila...

Pak se sice v tréninku po dlouhé době pokračovalo, ale na složení Top-10 přímo postupujících do SP2 se už nic nezměnilo a je následující: Sykes, Rea, Davies, Savadori, Melandri, Laverty, Reiterberger, Camier, Torres, Lowes.

Naopak Van der Mark (11.), Bradl (12.), Fores (13.), Mercado (17.), Giugliano (18.) a jiní musejí se pokusit o postup z SP1, tedy bojovat o dvě volná postupová místa.

Velmi zajímavý byl vzájemný souboj Markuse Reiterbergera, startujícího zde s wild card za tým Van Zon Remeha BMW s upraveným motocyklem BMW S 1000 RR z IDM s jezdci jeho ex-týmu Althea Racing: Zatímco lokalmatador Reiterberger se přímo dostal do SP2 jako sedmý v pořadí, tak Torres sice rovněž postoupil přímo (9.), ovšem De Rosa skončil daleko za ním (15.)

Náš Ondra Ježek zajel dopoledne čas 1’40.588, odpoledne pak 1’40.650 a je po úvodních dvou trénincích na 20. pozici, za ním jsou v pořadí ještě Russo (Pedercini Kawasaki), Roccolli (Guandalini Yamaha) a Szkopek (Pazera Yamaha).

Pátek dopoledne FP1: 1. Sykes (GB-Kawasaki) 1’37.337; 2. Rea (GB-Kawasaki) 1’37.504; 3. Davies (GB-Ducati) 1’37.526; 4. Savadori (ITA-Aprilia) 1’37.721; 5. Laverty (IRL-Aprilia) 1’37.880; 6. Reiterberger (GER-BMW) 1’37.962; 7. Camier (GB-MV Agusta) 1’38.165; 8. Torres (SPA-BMW) 1’38.462; 9. Lowes A. (GB-Yamaha) 1’38.460; 10. van der Mark (NED-Yamaha) 1’38.744; 11. Bradl (GER-Honda) 1’38.794; 12. Fores (SPA-Ducati) 1’38.917; 13. Ramos (SPA-Kawasaki) 1’38.984; 14. Melandri (ITA-Ducati) 1’39.216; 15. Krummenacher (SUI-Kawasaki) 1’39.441; 16. Mercado (ARG-Aprilia) 1’39.514; 17. Giugliano (ITA-Honda) 1’39.658; 18. De Rosa (ITA-BMW) 1’39.861; 19. Badovini (ITA-Kawasaki) 1’40.116; 20. Ježek (CZE-Kawasaki) 1’40.588; 21. Russo (ITA-Kawasaki) 1’40.732; 22. Roccoli (ITA-Yamaha) 1’40.775; 23. Szkopek (POL-Yamaha) 1’40.770.

Páteční časy celkově FP1-FP2: 1. Sykes (GB-Kawasaki) 1’37.172; 2. Rea (GB-Kawasaki) 1’37.504; 3. Davies (GB-Ducati) 1’37.526; 4. Savadori (ITA-Aprilia) 1’37.721; 5. Melandri (ITA-Ducati) 1’37.858; 6. Laverty (IRL-Aprilia) 1’37.880; 7. Reiterberger (GER-BMW) 1’37.962; 8. Camier (GB-MV Agusta) 1’38.165; 9. Torres (SPA-BMW) 1’38.462; 10. Lowes Alex (GB-Yamaha) 1’38.470; 11. Van der Mark (NED-Honda) 1’38.541; 12. Bradl (GER-Honda) 1’38.794; 13. Fores (SPA-Ducati) 1’38.917; 14. Ramos (SPA-Kawasaki) 1’38.984; 15. De Rosa (ITA-BMW) 1’39.387; 16. Krummenacher (SUI-Kawasaki) 1’39.441; 17. Mercado (ARG-Aprilia) 1’39.514; 18. Giugliano (ITA-Honda) 1’39.658; 19. Badovini (ITA-Kawasaki) 1’40.116; 20. Ježek (CZE-Kawasaki) 1’40.588; 21. Russo (ITA-Kawasaki) 1’40.732; 22. Roccoli (ITA-Yamaha) 1’40.775; 23. Szkopek (POL-Yamaha) 1’40.870.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama