Nejnovější články
Další z rubriky
- 24.4. - V mrazu a s komplikacemi zahájil Najman sezónu 2024
- 18.4. - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 20.1. - Northern Talent Cup 2024: Letos bez Čechů
- 19.1. - Michek s týmem Orion vybojovali magické 10. místo na Dakaru!
- 19.1. - Ricky Brabec vyhrál Dakar Rallye 2024
Vyborne informace Bosso! Tesim se az budem moct zase Karla sledovat na trati!
Reagovat →Zprávy jsou to zajímavé, ale určitě ne moc pozitivní. Nemá stálé angažmá do CEV moto2, výhledově možná divoké karty do ms moto2 s poloamatérským týmem = zbytečně vyhozené peníze. A vytrvalostních závodů se v sezoně jede málo. Asi by bylo nejvhodnější hledat místo v SSP, STK nebo WSBK. Do moto2 to bez velkého balíku peněz nepůjde. Jo ledaže by to zamáznul někdo z českých miliardářů, když většinu peněz získali "poctivou" prací.
Reagovat →Bylo by fajn kdyby byl Karel zase "vidět". Pořád věřím, že na technice, která mu sedne, je schopný zajet pecky.
Reagovat →Hanikův problém je v tom, že hodně padá a tím pádem působí svým týmům velké finanční škody. Občasný dobrý výsledek je tak dost drahý !!!
Reagovat →Moped Moto3, je silný prohlášení. Hlavně po tom, jak ten moped nezvlád. Ne každýmu se poštěstí jet na brku, který má na titul a po 2 roky nezajet NIC. Když hledáš chybu všude kolem sebe, nemůžeš zlepšit sám sebe.
Reagovat →Přesně tak...dva roky se vozil na špičkovém stroji, kdy jeho kolega jezdil špic, tak Hanika padal. Se vůbec divím, že mu to Ajo tak dlouho trpěl. Ten vyhazov musel přijít. Je to škoda, podmínky měl a ty už mít nebude.
Reagovat →Taky se mi nelíbí způsob, jakym označil techniku moto3... Dost nafrněný na jezdce, kterej- jak už tady někdo řekl- na ní nedokázal zajet žádnej působivej výsledek. Místo nich spousta výmluv jako: "Neposkládam se na motorce." apod. Pro mě je to fakt zklamání... V Red-Bullu dokázal porážet jezdce, který už v moto3 něco ukázali. V opravdovym mistráku si prostě neškrtl a pochybuju, že by mu to mohlo vyjít výš - v moto2. V nejnižší kubatuře dostal snad to nejlepší, co se dalo sehnat. Těžko říct, jak to bylo s trpělivostí ze strany týmu- do zákulisí nevidíme... Nicméně to, že ho drželi dvě sezony, je už tak dost na to, že v prvním roce (co na tom) nedosáhl ani na padesát bodů. To se vedení týmu musely pořádně protáčet oči po všech těch slibnejch začátcích v testech...
Reagovat →Angažmá u Premium Real Estate bych mu s ohledem, jak na tom jsou Mahhindry letos (přestože se představitéle značky před sezonou naparovali, jak už konečně našli způsob, jak konkurovat Hondě a KTM), nevyčítal... Ale i tam bylo vidět, že je prostě problém i v něm. Darryn Binder zajížděl lepší závody a působil daleko silnějšim dojmem.
Reagovat →