Komentáře k článku Filip Salač zůstává v MS i v roce 2020 zpět na článek →

  • Nepřihlášený x Pátek 23.srpna, 21:46

    Dodal bych že za tento tým v milosti jezdil i Kornfeil.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Bosso Pátek 23.srpna, 22:39

    V sezóně 2011 a 2012.

    Reagovat
  • Nepřihlášený NeshyVape Pátek 23.srpna, 22:43

    A Jakub 2020 jak??

    Reagovat
  • Nepřihlášený David Sobota 24.srpna, 12:02

    SUPER !!! Skvělý tým, zatím lepší motocykl a pohodový týmový kolega. Lépe to dopadnout nemohlo.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Fausto Sobota 24.srpna, 13:19

    Jakub Supersporty

    Reagovat
  • Nepřihlášený Pedro Sobota 24.srpna, 14:15

    Super, tady se bude snad Filipovi dařit. Současně je ve stínu Kornfeila a to, že mají KTM, tomu moc nepomáhá. O Jakubovi se moc neví, ale já osobně tipuju WSSP600.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Sobota 24.srpna, 14:26

    Jestli po Silverstone někdo podepíše smlouvu s JK, tak snad jedině mimozemšťani

    Reagovat
  • Nepřihlášený Christian Sobota 24.srpna, 15:29

    Nechci se ho zastávat, ale měl problémy s motocyklem.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Sobota 24.srpna, 15:37

    Nechtěl bych rozšiřovat nějaké falešné zprávy, ale podle informací přímo od blízkých Jakuba Kornfeila to vypadá, že příští rok už nebude jezdit Moto3. Zda to bude ale přestup do Moto2 nebo někam jinam, to si asi musíme počkat. Spíše než přestup do Moto2 by měl být navíc reálnější přestup do SSP v rámci WSBK.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Sobota 24.srpna, 16:50

    Christiane, on ma ty problemy s motocyklem 10 let?

    Reagovat
  • Nepřihlášený Lumen Sobota 24.srpna, 17:00

    To se teda Prüstelové dočkali vděku, oba dva čeští jezdci odcházejí i když u Kuby se to dalo čekat. Mám obavy, že se touto cestou už nikdy nevydají. Už když přišly zprávy, že k nim má přijít Salát, tak jsem konstatoval, že to němečtí fandi nerozdýchají.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Pedro Sobota 24.srpna, 20:02

    Za Prustel pojedou příští rok pravděpodobně Kofler a Dupasquier, Dupasquier má větší šanci a Kofler chce závodit a jakožto Rakušan by se s Prustel mohl nějak dohodnout, Aspar mu sedačku nedá.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Ten co ví Sobota 24.srpna, 22:13

    Pokud zaplatil Šťovíček Italům tolik, co dal vloni za Filipa Němcům, tak se nelze divit, že si vzali Salače. A je to daleko více, než je schopen zaplatit Redox za Kornfeila, asi o 1/3 více.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Timo Sobota 24.srpna, 23:56

    A kolik myslíš že stojí Autoklub Mareš u Kresty nebo Polák v MX2 v Evropě? Když už se Stovicek rozhodl že je bude platit tak asi věděl že ty částky jsou úplně šílený na naše poměry..Salac musí bejt Stovickovi nadosmrti vdecnej a tu sedačku u Snipers si zaslouží ten kluk nám ještě ukáže..

    Reagovat
  • Nepřihlášený Roman Pondělí 26.srpna, 08:48

    Částky za starty jsou naprosto šílený i pro jezdce s "bohatou" podporou z takzvaného západu. Musí to na razit na strop. Katastrofa je DORNA a její požadavky. Každopádně pokud JK odejde do WSS, což asi určitě, neboť na rozdíl od World2 tam bude spousta volných sedaček, dostane šanci ukázat co umí na silnějším stroji. A taky by to pro Autoklub měl být signál pro podporu návratu seriálu WSBK do Brna. Těch českých jezdců už v seriálu bude víc. A to by se tam chtěl dostat i Hanika.

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

Reklama
Reklama