Co může Saxoprint na Mahindře testovat, když Mahindra to už zabalila? Pochopil bych, kdyby to byl novej tým a sbíral data na příští rok, ale data z letoška jim budou na dvě věci, když příští rok jedou KTM...
Lukas Tulovic je takovej německej Jirka Mrkývka. CEV jel už loni, dojel celkově 23, letos dostal šanci pokračovat, jezdí výborně a nakonec testuje na Red Bull Ringu. Škoda, že Jirka nemá štěstí na podobnej tým !!!
Já bych zase nejásal, on ten Forward racing team taky není úplná nepotopitelná loď. Přeju všem týmům a jezdcům na roštu jen to nej, ale všichni známe historii. Osobně si myslím, že v současné době, pokud se někdo v CEV Moto2 dostane do NTS PRO týmu a vydrží tam do roku 2019, tak je to to nejlepší, co může být. Bohužel NTS PRO jsou japonci a mají Hiroki Ona a Odendaala, kterej je úřadující mistr evropy, takže tam asi v budoucnu pro mrkvu místo nebude.
Co může Saxoprint na Mahindře testovat, když Mahindra to už zabalila? Pochopil bych, kdyby to byl novej tým a sbíral data na příští rok, ale data z letoška jim budou na dvě věci, když příští rok jedou KTM...
Reagovat →Lukas Tulovic je takovej německej Jirka Mrkývka. CEV jel už loni, dojel celkově 23, letos dostal šanci pokračovat, jezdí výborně a nakonec testuje na Red Bull Ringu. Škoda, že Jirka nemá štěstí na podobnej tým !!!
Reagovat →Absolutní souhlas!
Reagovat →Já bych zase nejásal, on ten Forward racing team taky není úplná nepotopitelná loď. Přeju všem týmům a jezdcům na roštu jen to nej, ale všichni známe historii. Osobně si myslím, že v současné době, pokud se někdo v CEV Moto2 dostane do NTS PRO týmu a vydrží tam do roku 2019, tak je to to nejlepší, co může být. Bohužel NTS PRO jsou japonci a mají Hiroki Ona a Odendaala, kterej je úřadující mistr evropy, takže tam asi v budoucnu pro mrkvu místo nebude.
Reagovat →