Casey má recht. Vale si nechal ujet vlak v domnění, že i ve čtyřiceti bude na vrcholu. Není žádná potupa "dát zavděk" Petronasu, coby satelitnímu týmu, zvlášť potom, jak továrnímu Monsteru zatápěl. Horší je, že Rossi na to už prostě nemá a paběrkuje. Teď už bych si těžko dokázal představit, že by mohl Rossi sehrát nějakou zásadní roli v boji o titul. Už jsou tam jiný. Kromě jasnýho Marqueze Vinales,Dovi (snad ještě pár sezón), Rins, nově Quartarraro a uvidíme, jak se s továrnou vytasí Jack. Rossimu všechna čest- kde budeme my v jednačtyřiceti? Každopádně sledovat na tabulce to legendární ROS na hranici TOP10 je fakt skličující. Samozřejmě pro jeho příznivce.
No já si naopak právě myslím, že za ten ujetej vlak může hlavně Yamaha, která naprosto zaspala s vývojem v letech 2017-2018, a teď se to velice špatně dohání.
Vinales tam vlastně taky nic pořádného nepředvedl a to je mladej jezdec. Tudíž problém neměl jenom Rossi, ale celá Yamaha.
Stačí si vzpomenout, jak dlouho musela Yamaha čekat na vítězství od roku 2017, až na konec sezony 2018. Minulou sezonu měl Rossi hodně pádu a také problém s opotřebováním zadní gumy, který trvá již od roku 2017.
S jeho výškou a váhou jsou tyto faktory zrovna pro něj úplně nejhorší v celém poli. Uvidíme třeba jsem jim to podaří za pomoci elektroniky pro tento rok vyřešit, ale sám za sebe tomu moc nevěřím.
Bude pár závodů, kde může být top, ale podle mě to bude ta stejná písnička jako v minulých letech. Rozhodně si ale nemyslím, že by to na to už neměl.
Skončit měl ale na konci roku 2015 a mohl odejít na vrcholu. Celé motogp by šlo do řiti, protože to byla ta největší sviňárna, jaká se v tomto sportu kdy vůbec stala.
I kdyby měl teď mašinu, s kterou by mohl bojoval o titul, tak ty kundy z hondy udělají všechno proto, aby ho zastavily.
Proto se těším hlavně na to, jak Marqueze brzy ukončí Quartarraro. Otázka taky je, kolik se tento rok vůbec odjede závodů.
Se současnou situaci kolem koronaviru, bych se na celé závodění kdybych byl Rossi z vysoka ......
Rossi vyhrál první titul v MotoGP/500 v soukromém týmu a vyhraje v něm i ten poslední který v příštím roce získá. A pak skončí.
Pokud bude mít motorku která mu bude sedět a bude trochu konkurence schopná, tak juniory pěkně vycuká.
Kdo vi, jak by to vypadalo, kdyby v sezone 2015 Marquez nerozhodl o titulu pro Lorenza.... Od te doby uz Rossi nema ten drive, ktery mel. Podle mne ho nalomilo vedomi, ze neni zastani. Stejne jako to same zlomilo Setteho. Asi karma.
Stoner mi v GP nechybi. 93 je lepsi. Joooo, kdyby se Casey vratil na Ducati, to by byla jina.
V sezóně 2016 měl ještě slušně rozjetou. Ale byl
přemotivovaný, tak myslím 3 nebo 4 krát spadl. Zrovna včera jsem se díval na závod z Assenu. Tam se s tím teda dvakrát nemazal. https://www.youtube.com/watch?v=J15isepZEFU Kdyby to odjel jako v sezóně 2015, tedy bez pádu, mohl klidně bojovat o titul s Marquezem. V sezóně 2017 již začal problém s opotřebením zadní gumy, který se jim nepodařilo vyřešit do dnes. Pokud chce jezdec pomýšlet na titul v dnešní našlapané konkurenci, musí být v každém závodě na bedně. Jinak není šance. Rossi nebyl na bedně myslím od Austinu 2019, kde byl druhej. Jinak Stoner se již nikdy nevrátí, protože trpí nějakým únávovým syndromem.
Casey má recht. Vale si nechal ujet vlak v domnění, že i ve čtyřiceti bude na vrcholu. Není žádná potupa "dát zavděk" Petronasu, coby satelitnímu týmu, zvlášť potom, jak továrnímu Monsteru zatápěl. Horší je, že Rossi na to už prostě nemá a paběrkuje. Teď už bych si těžko dokázal představit, že by mohl Rossi sehrát nějakou zásadní roli v boji o titul. Už jsou tam jiný. Kromě jasnýho Marqueze Vinales,Dovi (snad ještě pár sezón), Rins, nově Quartarraro a uvidíme, jak se s továrnou vytasí Jack. Rossimu všechna čest- kde budeme my v jednačtyřiceti? Každopádně sledovat na tabulce to legendární ROS na hranici TOP10 je fakt skličující. Samozřejmě pro jeho příznivce.
Reagovat →No já si naopak právě myslím, že za ten ujetej vlak může hlavně Yamaha, která naprosto zaspala s vývojem v letech 2017-2018, a teď se to velice špatně dohání. Vinales tam vlastně taky nic pořádného nepředvedl a to je mladej jezdec. Tudíž problém neměl jenom Rossi, ale celá Yamaha. Stačí si vzpomenout, jak dlouho musela Yamaha čekat na vítězství od roku 2017, až na konec sezony 2018. Minulou sezonu měl Rossi hodně pádu a také problém s opotřebováním zadní gumy, který trvá již od roku 2017. S jeho výškou a váhou jsou tyto faktory zrovna pro něj úplně nejhorší v celém poli. Uvidíme třeba jsem jim to podaří za pomoci elektroniky pro tento rok vyřešit, ale sám za sebe tomu moc nevěřím. Bude pár závodů, kde může být top, ale podle mě to bude ta stejná písnička jako v minulých letech. Rozhodně si ale nemyslím, že by to na to už neměl. Skončit měl ale na konci roku 2015 a mohl odejít na vrcholu. Celé motogp by šlo do řiti, protože to byla ta největší sviňárna, jaká se v tomto sportu kdy vůbec stala. I kdyby měl teď mašinu, s kterou by mohl bojoval o titul, tak ty kundy z hondy udělají všechno proto, aby ho zastavily. Proto se těším hlavně na to, jak Marqueze brzy ukončí Quartarraro. Otázka taky je, kolik se tento rok vůbec odjede závodů. Se současnou situaci kolem koronaviru, bych se na celé závodění kdybych byl Rossi z vysoka ......
Reagovat →Péťa má pravdu, Yamaha bohužel zaspala a i nový satelitní tým měl lepší výsledky...
Reagovat →Rossi vyhrál první titul v MotoGP/500 v soukromém týmu a vyhraje v něm i ten poslední který v příštím roce získá. A pak skončí. Pokud bude mít motorku která mu bude sedět a bude trochu konkurence schopná, tak juniory pěkně vycuká.
Reagovat →Unavixi, kdyby to dopadlo tak, jak pises, to by se me mooc libilo :-) , a byl by to kur.vskej majstrstyk na konec.
Reagovat →Jo to bych bral, šance pořád je.
Reagovat →Kdo vi, jak by to vypadalo, kdyby v sezone 2015 Marquez nerozhodl o titulu pro Lorenza.... Od te doby uz Rossi nema ten drive, ktery mel. Podle mne ho nalomilo vedomi, ze neni zastani. Stejne jako to same zlomilo Setteho. Asi karma. Stoner mi v GP nechybi. 93 je lepsi. Joooo, kdyby se Casey vratil na Ducati, to by byla jina.
Reagovat →V sezóně 2016 měl ještě slušně rozjetou. Ale byl přemotivovaný, tak myslím 3 nebo 4 krát spadl. Zrovna včera jsem se díval na závod z Assenu. Tam se s tím teda dvakrát nemazal. https://www.youtube.com/watch?v=J15isepZEFU Kdyby to odjel jako v sezóně 2015, tedy bez pádu, mohl klidně bojovat o titul s Marquezem. V sezóně 2017 již začal problém s opotřebením zadní gumy, který se jim nepodařilo vyřešit do dnes. Pokud chce jezdec pomýšlet na titul v dnešní našlapané konkurenci, musí být v každém závodě na bedně. Jinak není šance. Rossi nebyl na bedně myslím od Austinu 2019, kde byl druhej. Jinak Stoner se již nikdy nevrátí, protože trpí nějakým únávovým syndromem.
Reagovat →