Systém je následující: Maximálně pro závodní víkend 70 jezdců - včetně jezdců s wild card (68 stabilních + 2 s wild card). Kvalifikace bude ve dvou skupinách, tak jak je zvykem v šampionátu CEV-Repsol. 30 nejrychlejších z QP se přímo kvalifikuje do závodu, k nim přibude Top-6 z «Last-Chance-Race», takže v závodě pojede 36 o mistrovské body.
Finále v Kataru pak dle bodů Top 22 až 26 z tabulky MS, které zaplatí Dorna.
Systém je následující: Maximálně pro závodní víkend 70 jezdců - včetně jezdců s wild card (68 stabilních + 2 s wild card). Kvalifikace bude ve dvou skupinách, tak jak je zvykem v šampionátu CEV-Repsol. 30 nejrychlejších z QP se přímo kvalifikuje do závodu, k nim přibude Top-6 z «Last-Chance-Race», takže v závodě pojede 36 o mistrovské body. Finále v Kataru pak dle bodů Top 22 až 26 z tabulky MS, které zaplatí Dorna.
Reagovat →Dle mě by jich bohatě stačilo 50 na víkend, jelikož teď půjde půlka stabilních jezdců do pryč ještě před závodem ...
Reagovat →To bude jak ve zlaté éře SBK. 70 jezdců který se porvou o 40 míst na roštu.Paráda.
Reagovat →