Komentáře k článku Test Moustache Samedi 27/9 Trail 7: až na vrcholky hor zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Fermín Aldeguer na 2 roky za Ducati
- včera - Pre WorldSSP300: 5 favoritů a 5 ev. překvapení o titul WorldSSP300 v roce 2024
- včera - V Portimau také bez Davida Almansy
- včera - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 17.3. - Brit Jake Dixon opouští Katar a letí domů: konečně je to v pořádku
- 16.3. - Carlos Lavado, nejúspěšnější jezdec GP z Jižní Ameriky
Další z rubriky
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
- 27.10.2023 - Test Ducati Diavel V4: ďáblovo pokušení
HA HA váha kola přes 21 Kg a zdvihy tlumičů 120/140 mm a v závěru článku stojí že se kolo dá srovnat s americkými značkami specialized nebo scott :D docela jsem se pobavil. Vyzkoušejte si prosím vás např Specialized enduro (model 2016 je možné zakoupit za 90 000 kč) nebo GT FORCE (model 2016 se pohybuje kolem 60 000) a poté je srovnejte s tímto těžkým elektrokolem s minimálními zdvihy tlumičů. Myslím že mi dáte za pravdu - vždycky budete mít lepší pocit z klasického kola.
Reagovat →