Reklama

Honda CMX1100 Rebel: stylový bobber Hlavní obrázek k článku: Honda CMX1100 Rebel: stylový bobber

Pro ty z vás, kteří rádi dáváte všem na odiv váš životní styl a svoji jedinečnou osobnost, představuje Honda zcela nový motocykl z kategorie bobber. Cruiser Rebel 1100 je připraven na vaše úpravy, kterými si jej dotvoříte přesně podle vašich představ a společně si pak na silnicích užijete výkon dvouválce o objemu 1084 ccm.

Úspěch „malého“ Rebela, který byl světu představen v roce 2017, jednoznačně ukázal, že kategorie cruiserů není za zenitem. Naopak, zájem zejména mladších jezdců jednoznačně ukázal, že se jim stále tento styl líbí a baví je upravovat si motocykl podle svých představ. Bylo jen otázkou času, kdy se na scéně objeví i „velký“ Rebel. Ostatně, na začátku června už jsme o tom psali a nebyli jsme daleko od pravdy.

1 Honda CMX1100 Rebel (17)1 Honda CMX1100 Rebel (16)1 Honda CMX1100 Rebel (19)

CMX1100 Rebel je určen hlavně pro ty z vás, kdo máte rádi pohodové cestování a rádi byste si pořídili větší stroj, který se dobře ovládá a ze kterého pohodlně dosáhnete na zem, sedlo je tu totiž ve výšce 700 mm. Jeho hlavní výhodou je syrový vzhled a minimální výbava, který jej přímo předurčuje k individualizaci. Dlouhý a nízký stroj s úzkým tělem je doplněn vykrojenou dvoubarevnou bezpřírubovou palivovou nádrží o objemu 13,6 litru.

Ocelové blatníky, lisovány z 1 mm silného plechu, vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky. V kruhovém světlometu se mísí retro vzhled s moderními LED diodami se silnými vnitřními čočkami. Předsazený 120mm negativní LCD přístrojový panel obsahuje všechny potřebné informace. Klíček zapalování se nachází na levé straně rámu a otevírá se s ním i sedlo, aniž by bylo nutné jej ze zapalování vyjmout. Jednoduchá řídítka jsou upevněna pomocí robustních 2,5cm úchytů a na levé rukojeti se nachází tlačítkový panel pro ovládání jízdních režimů a volitelné převodovky DCT. A pro dlouhé dálniční přesuny je součástí standardní výbavy také tempomat.

1 Honda CMX1100 Rebel (11)1 Honda CMX1100 Rebel (9)

Sedlo je tvarované tak, aby jezdci poskytovalo dobrou oporu při akceleraci, jinak je měkké a zaměřené především na komfort. S Rebelem může jeho majitel vyrážet na vyjížďku sám nebo se spolujezdcem, neboť zadní sedlo je možné snadno a rychle odmontovat. Pod sedlem se nachází 3litrová odkládací přihrádka s USB-C nabíječkou.

Rebel bude poháněn řadovým dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 1084 ccm, který pohání japonský bestseller CRF1100L Africa Twin. Pro potřeby cruiseru byl však přepracován s důrazem na mimořádně silný zátah a charakter v nízkých a středních otáčkách a v rámci těchto úprav získal také charakteristický výraznější zvuk. Maximální výkon 64 kW nastupuje při 7 000 1/min. a točivý moment vrcholící na 98 Nm při 4 750 1/min.

Elektronicky řízená škrticí klapka jezdci nabízí tři jízdní režimy (Standard, Rain, Sport) a volitelný User s řadou přednastavených parametrů, včetně nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, tři úrovně zásahů systému nastavitelné kontroly trakce a systému Wheelie Control pro zamezení zvedání předního kola, či tři mapy řazení volitelné dvouspojkové převodovky DCT. Součástí standardní výbavy je také tempomat.

Rám z ocelových trubek u modelu Rebel je sám o sobě stylistickým prvkem, ve kterém se odráží syrový a jednoduchý design jeho menšího sourozence i společné tematické linie diagonálně přecházející od přídě směrem k zádi. Důležitou roli v tomto uspořádání hraje palivová nádrž, která je umístěna nad hlavními trubkami o průměru 35 mm, jež jsou přirozeně větší než u modelu CMX500 Rebel. Také kyvné rameno o průměru 50,8 mm bylo zkonstruováno tak, aby ladilo se zbytkem celku. Pohotovostní hmotnost činí 223 kg u standardního provedení Rebel 1100 a 233 kg u verze s převodovkou DCT.

1 Honda CMX1100 Rebel (28)1 Honda CMX1100 Rebel (27)

Kazetová přední vidlice je tvořena 2 černými spodními kusy, jež jsou spojeny se 43mm vzpěrami s tmavým titanovým povlakem. Dva zadní tlumiče jsou tvořeny 12,5mm písty a tlakovou postranní nádržkou. U předního i zadního odpružení je možné nastavit předpětí pružin. O bezpečné brždění se postará přední radiálně umístěný jednodílný čtyřpístový třmen, který se zakusuje do 330mm plovoucího kotouče, a jednopístový zadní brzdový třmen společně s 256mm zadním kotoučem. Brzdy jsou vybaveny systémem ABS. Kola z hliníkové slitiny jsou tvořena pěti sportovními paprsky ve tvaru písmene Y a jsou obuta do širokých pneumatik o rozměrech 180/65 B16 vzadu a 130/70 B18 vpředu.

Protože se jedná o stroj, který je připraven pro další vybavení, nabízí Honda širokou nabídku originálního příslušenství, které lze na Rebel 1100 přímo namontovat. Pořídit si můžete rovnou celé sady, Minimal s alternativním sedlem a zadním nosičem nebo Tour, kde je navíc látková sedlová taška. Motocykl bude k dispozici v následujících barevných provedeních: červená metalíza Bordeaux Red Metallic a černá metalíza Gunmetal Black Metallic. Prodejní cena bude začínat na částce 259 900 Kč.

1 Honda CMX1100 Rebel (22)1 Honda CMX1100 Rebel (23)1 Honda CMX1100 Rebel (24)1 Honda CMX1100 Rebel (25)1 Honda CMX1100 Rebel (18)1 Honda CMX1100 Rebel (20) 1 Honda CMX1100 Rebel (1)1 Honda CMX1100 Rebel (2)1 Honda CMX1100 Rebel (3)1 Honda CMX1100 Rebel (4)1 Honda CMX1100 Rebel (5)1 Honda CMX1100 Rebel (6)1 Honda CMX1100 Rebel (7)1 Honda CMX1100 Rebel (8)1 Honda CMX1100 Rebel (12)1 Honda CMX1100 Rebel (13)1 Honda CMX1100 Rebel (14)1 Honda CMX1100 Rebel (10)1 Honda CMX1100 Rebel (29)1 Honda CMX1100 Rebel (15)1 Honda CMX1100 Rebel (21)1 Honda CMX1100 Rebel (26)1 Honda CMX1100 Rebel (30)1 Honda CMX1100 Rebel (31)1 Honda CMX1100 Rebel (32)1 Honda CMX1100 Rebel (33)1 Honda CMX1100 Rebel (34)1 Honda CMX1100 Rebel (35)1 Honda CMX1100 Rebel (36)1 Honda CMX1100 Rebel (37)

Zdroj: Honda



Login Přihlásit Registrace ›