Reklama

Hlasujte o nejlepší custom úpravu Hondy CB1000R

Vloni Honda na osmém ročníku festivalu Wheels & Waves ve francouzském městě Biarritz představila dvanáct individuálně upravených modelů vlajkové lodi Neo Sports Café, Honda CB1000R. Vy máte teď jedinečnou možnost, zvolit tu, která je podle vás ta nej!

Stroje vznikly v dílnách společnosti Honda, jejích dealerů a partnerů z řad úpravců ve Francii, Itálii, Švýcarsku a Španělsku. Inspiraci jejich autoři čerpali z široké škály modelů, osobností i designových témat.

Hlasovat budete moci na webové stránce hondacustoms.com, kde si sestavíte své vlastní pořadí podle vašich preferencí. Hlasování je velice jednoduché, budete vlastně jen přesouvat jednotlivé stavby od prvního až po dvanácté místo. Po dokončení výběru se budete moi o svou volbu podělit prostřednictvím sítí Facebook, Twitter nebo WhatsApp. Stránka Honda Customs je dostupná v angličtině, francouzštině, němčině, italštině a španělštině. Poté, co si uživatelé vyberou své favority, budou si moci stáhnout své číslo jedna jako tapetu pro počítač nebo pro mobilní telefon.

O vaše hlasy soutěží tyto stavby:

1) CB1000R-adical

Autorem této stavby je Gannet Design a Fuhrer Moto ze Švýcarska. Nechali se inspirovat sloganem „Dotknout se hranic“ (Take it to the Limit). Úpravy na motocyklu zahrnují ultralehkou závodní přední vidlici CeraCarbon a upravená řetězová kola, zakázková kola z uhlíkových vláken Rotobox, páčky brzdy a spojky Synto Evo, laminátový kryt pod motorem, vzduchový filtr K&N a koncovku výfuku Akrapovič z titanu a skelných vláken. Ručně byl provedený kamuflážní lak od Waltera Oberliho.

1 184152_CB1000R-adical1 Honda_CB1000R-adical (4)1 Honda_CB1000R-adical (3)

2) Africa Four CRF1000R

Za touto stavbou stojí švýcarské dealerství Brivermo Motors. Inspiraci čerpali z jejich nejprodávanějšího modelu Honda CRF1000L Africa Twin. Úpravou prošla příď z modelu Honda CRF450R včetně jednoho velkého brzdového kotouče a anodizovaného čtyřpístového brzdového třmenu. Na zakázku byl vyroben výfuk se čtyřmi svody a s krátkou koncovkou z uhlíkových vláken a kryt zadní části sedla, kde původní sedlo bylo zachováno. Nový je světlomet, hliníková řídítka, ochranný rám motoru, zubaté stupačky, miniaturní LED ukazatele směru a blatník. Kapotáž je samozřejmě v barvách modelu Africa Twin.

1 184156_Africa_Four_CRF1000R1 Honda_Africa_Four_CRF1000R (1)1 Honda_Africa_Four_CRF1000R (2)

3) CB1000R „Monkey 1000R“

Rovněž tento model je dílem dealera, tentokrát se jedná o Werther Honda z francouzského Nice. Úpravy zahrnují lakování v barvě Glittering Blue u rámu, kapotáže a předního ramena. Zrcátka a řídítka jsou z modelu Honda Monkey. Z motocyklu odstranili zadní blatník a dodali miniaturní LED ukazatele směru, dvojitý zvednutý výfuk s koncovkou do V a enduro pneumatiky.

1 184153_Monkey_1000R_and_Blue_Monkey1 Honda_Monkey_1000R_and_Blue_Monkey (1)1 Honda_Monkey_1000R_and_Blue_Monkey (2)

4) CB1000R „Black Edition“

Krásnou stavbou se prezentuje i místní dealerství 3C Motos z Biarritzu. Inspirací jim byl slogan „Full Black“. Proto na jejich motocyklu dominuje černá barva ve třech odstínech, černá je rovněž vidlice, kyvné rameno a rám, lesklá kola i zadní tlumič. Koncovku výfuku dodali od Akrapoviče. Na motocyklu naleznete i speciální rytou destičku „Black Edition“.

1 184151_CB1000R_Black_Edition1 Honda_CB1000R_Black_Edition (1)1 Honda_CB1000R_Black_Edition (2)

5) CB1000R Neo Sports Café Endurance Team Replica

Za tímto strojem, jehož vzorem byl vítězný motocykl z 24hodinového závodu v LeMans v roce 2006, stojí francouzský úpravce National Motos. Úpravy zahrnují kola s drátěným výpletem a klasické logo Hondy.

2 Honda_CB1000R_Neo_Sports_Caf_Endurance_Team_Replica1 Honda_CB1000R_Neo_Sports_Caf_Endurance_Team_Replica (4)1 Honda_CB1000R_Neo_Sports_Caf_Endurance_Team_Replica (5)

6) The Café Chic CB1000R

Autorem je francouzské customerské studio Horizon Racing Vergy 95. Motocykl dostal kartáčovaný hliník a červený lak „candy red“, béžové kožené sedlo a čalounění, zakázkový kryt zadního sedla, kola s drátěným výpletem Kineo s náboji frézovanými z jednoho kusu materiálu, tlumič výfuku Moriwaki a svody a výfuk lakované žáruvzdorným lakem.

1 184161_Cafe_Chic_CB1000R1 Honda_Cafe_Chic_CB1000R (1)1 Honda_Cafe_Chic_CB1000R (4)

7) CB1000R „Dirt Endurance“

Španělské dealerství VC Moto ze Sabadellu použili klasické barevné schéma Honda. Číslo „48“ v japonštině na krytu zadního sedla odkazuje na založení společnosti Honda Motor Company v roce 1948. Na zakázku si nechali dělat kapotáž inspirovanou klasickými café racery, kryt zadního sedla, standardní světlomet, závodní řídítka s citátem Soichiro Hondy „Improves the breed“ a zrcátka na koncích řídítek. Nový je dělený tlumič výfuku. Vzduchový filtr byl vyrobený na 3D tiskárně.

1 184163_Dirt_Endurance2 Honda CB1000R_Dirt_Endurance (1)2 Honda CB1000R_Dirt_Endurance (2)

8) „Monkey Kong“

Další španělský dealer se při stavbě svého stroje nechal oslovit motocyklem Honda Monkey. Práce zahrnují: originální zrcátka, ukazatele směru a přední blatník z modelu Monkey, kryt motoru s originálním chromovaným prstencem modelu Monkey, detaily světlometu v originální Monkey žluté barvě, s chromovaným lemem, originální žluto-bílé barevné schéma Monkey a na zakázku vyrobené sedlo inspirované původním modelem Monkey. Chromovaná řídítka jsou vysoko umístěná a chromovaný je rovněž zadní blatník. Kontrastně působí zlatá vidlice se žlutou pružinou zadního tlumiče. Tlumič výfuku je z modelu Honda CRF1000L Africa Twin.

1 184160_Monkey_Kong1 Honda_Monkey_Kong_and_Yellow_Monkey (1)1 Honda_Monkey_Kong_and_Yellow_Monkey (2)

9) „Alfredo“

Slavný motocyklový závodník Freddie Spencer byl inspirací španělské customery z Hakuba Motos. Logo Freddieho Spencera je na tříbarevné ručně lakované nádrži. Na krytu spojky si laserem vypálila svoje logo samotná Hakuba. Přední vidlice je černě lakovaná, vpředu a na bocích jsou uchyceny štítky s číslem. Na zakázku si nechali vyrobit závodní koncovku od firmy SC project.

2 Honda CB1000R_Alfredo (1)2 Honda CB1000R_Alfredo (2)2 Honda CB1000R_Alfredo (3)

10) Honda Limited Edition CB1000R

Limitovanou edicí v závodní trikolóře HRC přispěla italská Honda Motor Europe. Ve Francii, Španělsku, Německu a Itálii si dokonce budete moci pořídit jeden ze 350 kusů. Úpravy zahrnují například tříbarevné provedení inspirované barvami HRC, dělenou koncovku výfuku SC-Project nebo díly z uhlíkových vláken od SC-Project.

1 184154_CB1000R_Limited_Edition1 Honda_CB1000R_Limited_Edition (4)1 Honda_CB1000R_Limited_Edition (3)

11) CB1000R „Tribute“

Přímo k oslavě padesátého výročí modelu Honda CB750 postavila Honda Italia ještě jeden model. Lak je inspirovaný modelem CB750 „K0“ z roku 1969, kola jsou bezdušová s drátěným výpletem Jonich. Na zakázku si nechali udělat kuželovou dělenou koncovku výfuku SC-Project. Na motocykl dali nové 3D logo Honda, ukazatele směru, zrcátka a závaží do řídítek Rizoma, sedlo čalouněné Alcantarou a držák registrační značky Lightech.

1 184157_CB1000R_Tribute1 Honda_CB1000R_Tribute (2)1 Honda_CB1000R_Tribute (4)

12) CB1000R „Dani Pedrosa replica“

Závodní motocykl expilota MotoGP Daniho Pedrosy Honda RC213V inspirovalo italského dealera Moto Macchion. Úpravy zahrnují na zakázku dělaný titanový 4-2 GP výfuk od SC-Project, díly z uhlíkových vláken s titanovými detaily od SC-Project, lehčí homologovaný držák registrační značky, ukazatele směru, hliníková řídítka, kryt přední brzdy a zrcátka Rizoma. Sedlo jim na zakázku ušilo „Race Seats“. Barevné schéma nese všeříkající název: #26 Dani Pedrosa RC213V.

1 184158_Dani_Pedrosa_Replica1 Honda_CB1000R_Pedrosa_Replica (1)1 Honda_CB1000R_Pedrosa_Replica (2)1 Honda_CB1000R_Pedrosa_Replica (3)1 Honda_CB1000R_Pedrosa_Replica (4)1 Honda_CB1000R_Pedrosa_Replica (5)

Už máte rozhodnuto? Tak hlasujte zde.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama