V Moto3 nejrychlejší Rodrigo, 14. Salač
- Publikovno: 4.6.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Argentinec Gabriel Rodrigo je na čele časové tabulky kubatury Moto3 po dvou pátečních trénincích, náš Filip Salač je v přehledu časů na 14. místě.
První trénink Moto3 se konal od 9.00 do 9.40 hodin. Filip Salač nejrychleji zajel za 1'48.840 předposlední kolo. Skončil tak třetí, když na vítězného Španěla Sergia Garciu ztratil 0,373 sekundy. Hodinu po poledni pak odstartoval druhý trénink. V něm Salač skončil dvaavdvacátý, když se mu nepodařilo zlepšit čas na kolo z dopoledne. V kombinovaném pořadí mu pak po dvou trénincích patří 14. místo se ztrátou 0,890 s na prvního.
„Ráno byl dobrý trénink, nebyla od začátku úplně nagumovaná trať, tak to ze začátku docela klouzalo, ke konci jsme přezuli pneumatiky a se mi podařilo zajet rychlé kolo. Motorka dobře fungovala, jela dobře na rovinkách, byl jsem spokojený. Ve druhém tréninku se tady docela zvedl vítr, hodně se točil, foukalo to z různých směrů. Zhodnotili jsme, že nebude dobré přezouvat, pošetřili jsme gumy na zítra, kdy se pojedou ráno ty nejrychlejší časy. Trochu jsem teď odpoledne ztrácel na rovinkách, protože bylo větší teplo, zjišťujeme, čím to bylo. Ale každopádně už se na zítřek těším,“ okomentoval Filip Salač dnešní dění z Barcelony.
Jezdec týmu Rivacold Snipers Team Filip Salač je v průběžném pořadí světového šampionátu jedenáctý. Zatím letos získal 35 bodů, na první desítku mu chybí 6 bodů. Nejlepší výsledek zajel v Le Mans, kde si životním druhým místem připsal 20 bodů. Zítra Velká cena Katalánska pokračuje v kategorii Moto3 od 9.00 hodin třetím volným tréninkem a odpolední kvalifikací, která rozhodne o tom, ze kterého místa na startu Filip Salač vyrazí do nedělního závodu.
GRAN PREMI MONSTER ENERGY DE CATALUNYA - Moto3™, Combined Free Practice Times
1 2 G.RODRIGO ARG Indonesian Racing Gresini Moto3 HONDA 1'49.041 16 1'47.950 14
2 40 D.BINDER RSA Petronas Sprinta Racing HONDA 1'51.688 6 1'48.028 14 0.078 0.078
3 55 R.FENATI ITA Sterilgarda Max Racing Team HUSQVARNA 1'49.062 13 1'48.208 13 0.258 0.180
4 28 I.GUEVARA SPA Solunion GASGAS Aspar Team GASGAS 1'48.698 15 1'48.408 17 0.458 0.200
5 71 A.SASAKI JPN Red Bull KTM Tech 3 KTM 1'49.587 17 1'48.442 15 0.492 0.034
6 52 J.ALCOBA SPA Indonesian Racing Gresini Moto3 HONDA 1'49.965 14 1'48.449 13 0.499 0.007
7 11 S.GARCIA SPA Solunion GASGAS Aspar Team GASGAS 1'48.467 15 1'48.649 15 0.517 0.018
8 16 A.MIGNO ITA Rivacold Snipers Team HONDA 1'49.597 16 1'48.526 13 0.576 0.059
9 24 T.SUZUKI JPN SIC58 Squadra Corse HONDA 1'50.486 12 1'48.530 14 0.580 0.004
10 82 S.NEPA ITA BOE Owlride KTM 1'49.295 15 1'48.631 15 0.681 0.101
11 23 N.ANTONELLI ITA Avintia Esponsorama Moto3 KTM 1'49.265 14 1'48.646 14 0.696 0.015
12 54 R.ROSSI ITA BOE Owlride KTM 1'49.426 16 1'48.764 13 0.814 0.118
13 37 P.ACOSTA SPA Red Bull KTM Ajo KTM 1'50.069 14 1'48.767 13 0.817 0.003
14 12 F.SALAC CZE Rivacold Snipers Team HONDA 1'48.840 13 1'49.971 14 0.890 0.073
15 17 J.MCPHEE GBR Petronas Sprinta Racing HONDA 1'48.999 16 1'48.968 14 1.018 0.128
16 7 D.FOGGIA ITA Leopard Racing HONDA 1'49.160 14 1'49.884 11 1.210 0.192
17 5 J.MASIA SPA Red Bull KTM Ajo KTM 1'49.243 14 1'49.458 15 1.293 0.083
18 6 R.YAMANAKA JPN CarXpert PruestelGP KTM 1'49.351 11 1'50.641 12 1.401 0.108
19 43 X.ARTIGAS SPA Leopard Racing HONDA 1'49.422 18 1'49.964 9 1.472 0.071
20 92 Y.KUNII JPN Honda Team Asia HONDA 1'50.892 15 1'49.456 16 1.506 0.034
21 53 D.ÖNCÜ TUR Red Bull KTM Tech 3 KTM 1'49.852 14 1'49.472 4 1.522 0.016
22 27 K.TOBA JPN CIP Green Power KTM 1'49.633 13 1'49.675 10 1.683 0.161
23 19 A.IZDIHAR INA Honda Team Asia HONDA 1'49.693 16 1'50.167 4 1.743 0.060
24 31 A.FERNANDEZ SPA Sterilgarda Max Racing Team HUSQVARNA 1'51.765 4 1'49.771 12 1.821 0.078
25 32 T.MATSUYAMA JPN Honda Team Asia HONDA 1'50.870 12 1'50.019 13 2.069 0.248
26 20 L.FELLON FRA SIC58 Squadra Corse HONDA 1'50.520 15 1'50.130 9 2.180 0.111
27 22 E.BARTOLINI ITA Avintia Esponsorama Moto3 KTM 1'54.306 14 1'50.664 14 2.714 0.534
28 96 D.HOLGADO SPA CIP Green Power KTM 1'51.040 12 1'50.969 5 3.019 0.305
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 4.6.2021
- Zařazeno v:
- Autor: