Reklama

Pre Katar: V Moto3 chybí jasný favorit

Odchod výborných Japonců, převaha skvělých Španělů, pozor na Nizozemce Veijera a samozřejmě na Kolumbijce Alonsa. A místo pneumatik Dunlop se budou používat jednotné Pirelli (2024 až 2026). To je stručná vizitka kubatury «lightweight» závodního seriálu Grand Prix, tedy Moto3.

Na jediných «velkých» letošních testech v Jerezu bylo následující pořadí: 1. José Antonio Rueda, KTM, 1:43,276 min; 2. David Alonso, CFMOTO, + 0,233 sec; 3. Ivan Ortolá, KTM, + 0,334; 4. Ryusei Yamanaka, KTM, + 0,352; 5. Daniel Holgado, GASGAS, + 0,593; 6. Colin Veijer, Husqvarna, + 0,914; 7. Stefano Nepa, KTM, + 1,133; 8. Luca Lunetta, Honda, + 1,298; 9. Adrián Fernández, Honda, + 1,308; 10. David Almansa, Honda, + 1,448.

Předtím v Portimau to bylo v testech následovně: 1. David Alonso, CFMOTO, 1’46.690; 2. Collin Veijer, Husqvarna, 1’47.557; 3. Scott Ogden, Honda, 1’47.645; 4. Ivan Ortola, KTM, 1’47.690; 5. Tatsuki Suzuki, Husqvarna, 1’47.728; 6. Ryusei Yamanaka, KTM, 1’47.733; 7. José Antonio Rueda, KTM, 1’47.741; 8. Joel Kelso, KTM, 1’47.764; 9. Angel Piqueras, Honda, 1’48.032; 10. Filippo Farioli , Honda, 1’48.061.

Z loňské Top-10 kubatury Moto3: 1. Masià, 274 bodů. 2. Sasaki 268. 3. Alonso 245. 4. Öncü 223. 5. Holgado 220. 6. Ortolá 187. 7. Veijer 149. 8. Moreira 131. 9. Rueda 121. 10. Muñoz 113. odešli do prostřední kubatury Grand Prix do Moto2 mistr světa Jaume Masia, korunní princ Ayumu Sasaki, a také Deniz Öncü (4.); stejně jako Diogo Moreira (8.).

Papírovými favority tedy jsou hlavně Jose Antonio Rueda (Red Bull KTM Ajo), David Alonso (CFMOTO Aspar Team), Colin Veijer (Liqui Moly Husqvarna Intact GP), Ivan Ortola (MT Helmets - MSI) a Daniel Holdago (Red Bull GASGAS Tech3).



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama