MS-Moto3: Nová Mahindra má problémy s převodovkou
- Publikovno: 26.2.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
V Jerezu si mohli piloti s motocykly Mahindra poprvé vyzkoušet nové motocykly MGP3O. Jorge Martin ovšem dvakrát spadl a bojoval s problémy převodovky.
Nový motocykl MGP30 značky Peugeot/Mahindra má nové Updaty skoro ve všech oblastech, aby se této indické značce podařilo konečně v MS Moto3 prorazit. Při vývoji motocyklu na rok 2016 byla hlavní pozornost zaměřena na rozvoj síly, zrychlení a Topspeed. Nový motor, nová převodovka a nová aerodynamika, stejně jako malé úpravy na podvozku a elektronických komponentů, k tomu rovněž patřily.
Jelikož motocykl MGP3O nebyl ještě pro první privátní testy ve Valencii a v Jerezu hotový, tak se debut uskutečnil až tento týden v Jerezu.
Ovšem pilot týmu Aspar a #1 u Mahindry Jorge Martin musel hodně bojovat s technickými problémy. Především převodovka přinášela zase neustálé problémy. Ty ale měla Mahindra už v minulosti. Druhý den spadl Martin hned dvakrát, naštěstí se ale vážně nezranil.
Na konci si zapsal Martin nejlepší čas 1:47,857 min, což znamenalo umístění v Top-5 a byl tak o 0,305 sec rychlejší než týmový kolega Francesco Bagnaia.
Pád stál Martina hodně času, důvodem byly problémy při řazením rychlostí směrem dolů, což nefungovalo jak by mělo a Španěl musel nečekaně hodně tvrdě zabrzdit. Potom tým vyměnil novou převodovku za starou, tedy loňskou, ale v předposlední části testování opět následoval Martinův pád.
2. až 4. března jsou na programu oficiální testy IRTA v Jerezu. Pak bude následovat závěrečný test 11. až 13. března v Kataru, kde se koná 20. března první závod sezóny 2016.
Těchto testů IRTA se zúčastní i tým Outox Reset Drink - worldwiderace s naším Karlem Hanikou, pro kterého to bude zároveň premiéra s novým motocyklem MGP30.
Moto3™ 2016 - Test Circuito de Jerez, celkově
01- Jorge Navarro – Team Estrella Galicia 0,0 – Honda NSF250RW – 1:47,383 min02- Enea Bastianini – Gresini Racing Team Moto3 – Honda NSF250RW – 1’47.632
03- Hiroki Ono – Honda Team Asia – Honda NSF250RW – 1’47.672
04- Jules Danilo – Ongetta Rivacold – Honda NSF250RW – 1’47.786
05- Jorge Martin – Aspar Team – Mahindra MGP3O – 1:47,857
06- Francesco Bagnaia – Aspar Team – Mahindra MGP3O – 1’48.162
07- Fabio Di Giannantonio – Gresini Racing Team Moto3 – Honda NSF250RW – 1’48.187
08- John McPhee – Peugeot SaxoPrint RTG – Peugeot MGP3O – 1’48.518
09- Juanfran Guevara – RBA Racing Team – KTM RC 250 GP – 1’48.701
10- Khairul Idham Pawi – Honda Team Asia – Honda NSF250RW – 1’48.853
11- Alexis Masbou – Peugeot SaxoPrint RTG – Peugeot MGP3O – 1’49.027
12- Gabriel Rodrigo - RBA Racing Team – KTM RC 250 GP – 1:49,569
- Přidat komentář +
- Publikováno: 26.2.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport