Mattia Pasini bude závodit i letos
- Publikovno: 14.3.2023
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
38-letý Mattia Pasini je prostě nezastavitelný. A závodit na nejvyšší úrovni bude i letos. Denně trénuje v posilovně jako profesionální závodní jezdec navzdory mnoha závazkům, které má jako televizní komentátor a podnikatel.
“ V letošním roce budu se svou motorkou opět závodit s wild card v mistrovství světa Moto2. Myslím, že budu závodit v Mugellu a Misanu jako loni, a pak pokud bude šance, rád bych také něco dokázal v zahraničí. Možná podpořím nějaký tým, později uvidím který. Doufám, že do konce měsíce naplánuji testy a začnu jezdit. Jsem fit, pravidelně trénuji jako každý jezdec.“, říká zkušený Ital a dodává: „Jsem připraven jet i jako náhradní jezdec, pokud bude existovat možnost střídání, které stojí za to, jsem tady. Zajímám se o závodění, myslím, že loni jsem ukázal, že jsem stále konkurenceschopný. Mám-li však jezdit jen proto, abych závodil, tak toho se vzdávám, protože účast je samoúčelná, nesmyslná, už jsem starý."
„Měl jsem v zimě nějaké kontakty s týmy MS-Superbike, ale nebylo to nic konkrétního. Opravdu bych rád soutěžil v mistrovství světa superbiků , rád bych závodil s Ducati a pokusil se být na špici a dokázat, že bych byl i tam konkurenceschopný.“, říkal dále v rozhovoru pro Corse di Moto Mattia Pasini.
Co se týká komentování pro Sky, tak podotýká: „Jsem televizním komentátorem příliš dlouho, chci být jezdcem a čekám na správnou příležitost. Mezitím závodím s mnou vyrobenou Moto2. Minulý rok jsem se objevil a uvidíme, co z toho vyjde. Nevzdávám se, jsem stále fit, motivovaný a věřím v to dál“.
Kromě toho, že je Mattia Pasini komentátor a pilot závodních motocyklů, tak je také úspěšným podnikatelem společnosti Res-Tech, zabývající se simulátory jízdy.: „S Res-Tech jde všechno dobře, je to projekt, který mě hodně zavazuje, ale kterému opravdu věřím. Jsem velmi hrdý na výsledky, kterých dosahuji i v této oblasti“.
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 14.3.2023
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport