Bude mít Cal Crutchlow tovární smlouvu s HRC?
- Publikovno: 10.2.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Cal Crutchlow by samozřejmě velmi rád závodil v nějakém továrním týmu MotoGP. Týmový šéf LCR-Honda Lucio Cecchinello mu chce zajistit tovární smlouvu přímo s HRC. A v čem se vlastně liší motocykl Honda Crutchlowa od motocyklů Marqueze a Pedrosy?
V loňském roce se ve druhé polovině sezóny prezentoval britský jezdec privátního týmu LCR Honda Cal Crutchlow skvělými výsledky, když dokonce dva závody královské kubatury dokázal vyhrát a kromě toho byl ještě dvakrát odmávnut v cíli jako druhý!
Jaký je opravdu motocykl Honda, který používá Cal Crutchlow? Jak se liší od motocyklů, které mají k dispozici Marc Marquez a Dani Pedrosa?
Podívejme se společně, jak si sám sobě na podstatné otázky odpovídá šéf týmu LCR-Honda Lucio Cecchinello:
Máme v tomto momentě jiný motor než Marc a Dani? Ne.
Máme jiný hardware než Marc a Dani? Ne.
Máme jiný software než Marc a Dani? Ne.
Máme jiná kola než Marc a Dani? Ne.
Máme jiné pérování než Marc a Dani? Ne.
Máme jiné šasí než Marc a Dani? Ano.
Ale: Máme možnost používat stejné šasí, jaké má Marc Márquez. Ale Calovi prostě nevyhovuje.
Lucio Cecchinello ale dělá vše proto, aby společně s Hondou našla další společné řešení: Není to žádné tajemství, že HRC kromě dvou továrních jezdců v týmu Repsol měla pod smlouvou také jiné piloty: Gibernau, Simoncelli, Bradl a Miller jsou nejlepšími příklady.
Cecchinello chce proto vyvolat jednání o smlouvě mezi LCR, HRC a Calem.
Momentálně ovšem panuje u HRC «přechodné období». Mr. Nakamoto odchází a jeho místo brzy převezme Mr. Kuwata. Ovšem potřebuje trochu času, aby nastavil budoucí strategii a rozhodl, jakým směrem se budou ubírat aktivity v MotoGP.
Jen trochu krátký pohled do nedávné minulosti: Gibernau a Simoncelli měli v týmu Gresini Honda opravdové tovární motocykly od HRC. Gibernau byl v sezónách 2003 a 2004 vždy nejlepším pilotem s motocyklem Honda a stal se vždy vícemistrem světa za spojením Rossi/Yamaha.
Názory, že Cal nemá k dispozici tovární motocykl Honda, jsou dle Cecchinella víc než směšné, ačkoliv samotný Cal Crutchlow po každém závodním víkendu, po každém testu, skálopevně prohlašuje, že je v nevýhodě proti jezdcům z továrního týmu Repsol.
Dle Cecchinella existují sice minimální rozdíly proti tomu, co měl v minulosti k dispozici nebohý Marco Simoncelli, ale nejsou vůbec zásadní. Každých 14 dní přinese HRC do paddocku nějaké updaty, ale ve skutečnosti se není o nich potřeba vůbec zmiňovat, na charakteristiku motocyklu totiž nemají vůbec vliv.
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 10.2.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Nováček na superbiku Mattia Rato (20) byl ohromen
- včera - Věci se vyvinuly úplně jinak: Bláznivá sezóna MotoGP 2025
- 5.12. - KTM: První test 850cc v Jerezu
- 5.12. - Alberto Surra nemohl říct ne mistrovství světa superbiků
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 4.12. - Coleman: Trh s jezdci MotoGP se brzy rozjede
Další z rubriky
- včera - Věci se vyvinuly úplně jinak: Bláznivá sezóna MotoGP 2025
- 5.12. - KTM: První test 850cc v Jerezu
- 4.12. - Coleman: Trh s jezdci MotoGP se brzy rozjede
- 1.12. - Ducati: Chvála Gresiniho, kritika jezdců VR46
- 30.11. - Statistika crashů: Nejvíce jich má kontě Zarco
- 23.11. - Ogura je sebekritický: „Musím se zlepšit ve všech oblastech“

