Kymco Agility City+: nový model
- Publikovno: 21.8.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Novinka od Kymca přichází s mnohými změnami, třemi novými barvami a cenou 54 990 Kč.
Výrazně větší podsedlový prostor, pozměněný design kapotáže, vyklápěcí stupačky pro spolujezdce, komfortnější sedlo, diodové „parkovačky“ či výrazné barevné kombinace lakování -to jsou ty hlavní změny nového Agiliti City+.
Dlouho byl model Agility City s velkými, šestnáctipalcovými koly prodejním hitem Kymca. A nyní je tu jeho nástupce Agility City+, prodávaný ve třech nových barvách (červený lesk, modrý mat a bílý lak). Kymco má nyní k dispozici další moderní, a přitom cenově dostupný model, jehož teritoriem je městská aglomerace i přilehlé komunikace.
Nová Agility City+ se liší od svého předchůdce výrazným zvětšením objemu podsedlového prostoru, jehož bylo dosaženo přesunem nádrže a změnou rozměru zadního kola. Palivová nádrž se přemístila z podsedlového prostoru dolů pod podlahu, plnicí hrdlo se nyní nachází v předkolením prostoru. Přední kolo si zachovává rozměr 16 palců, zatímco zadní kolo má nyní rozměr 14 palců. Samozřejmostí jsou kotoučové brzdy vpředu i vzadu, jež vždy patřily ke kladům modelu City.
Další velmi pragmatickou změnu přinášejí nové vyklápěcí stupačky pro spolujezdce. Systém ovládání stupaček pomocí nohou, tedy bez nutnosti sesednutí ze stroje, se osvědčil i u této novinky a patří mezi typické znaky skútrů značky Kymco. Nově zpracovaná přístrojová deska nabízí výraznější grafiku a evolucí prošla čelní maska s výraznějšími prolisy a novými blinkry, ve kterých nyní najdete nová poziční světla s LED diodami. Atraktivní změnou designu se může pochlubit koncový tlumič výfuku a nová je též odkládací schránka s 12V zásuvkou vpředu. K pohonu tohoto skútru slouží osvědčená pohonná jednotka s objemem 125 ccm disponující výkonem 6,6 kW při 7500 1/min.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený jednoválec se čtyřmi ventily o objemu 125 ccm, elektronické vstřikování, vrtání 75 mm x zdvih 63 mm, největší výkon 6,6 kW při 7500 1/min, největší točivý moment 23,8 N.m při 5750 1/min, tlakové oběžné mazání, elektronické vstřikování paliva, elektrický spouštěč.
Pohonné ústrojí: variátor CVT, klínový řemen, spojka automatická odstředivá.
Podvozek: dvojitý, kolébkový z vysokopevnostní oceli, přední odpružení hydraulická teleskopická vidlice, zadní odpružení dva hydraulické tlumiče s nastavením předpětí pružiny, přední brzda hydraulická, ocelový kotouč o průměru 260 mm, zadní brzda hydraulická, ocelový kotouč o průměru 240 mm, přední pneumatika o rozměru 100/80 R16, zadní pneumatika o rozměru 120/80 R14, výška sedla nad zemí 790 mm, objem palivové nádrže 7 litrů, pohotovostní hmotnost 131 kg,
Cena včetně DPH: 54 990 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 21.8.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Jako lídři přijíždí do Francie tři Španělé: A. Marquez, Gonzalez a Rueda
- 7.5. - Třídenní testy MotoE v Barceloně
- 7.5. - MOTO TEST CAMP Soběslav 17.-18.5.2025: soutěžíme o 3 vouchery
- 6.5. - Časový program GP Francie v Le Mans
- 5.5. - Divoké karty pro Most
- 5.5. - Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix
Další z rubriky
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster