Kymco Agility City+: nový model
- Publikovno: 21.8.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Novinka od Kymca přichází s mnohými změnami, třemi novými barvami a cenou 54 990 Kč.
Výrazně větší podsedlový prostor, pozměněný design kapotáže, vyklápěcí stupačky pro spolujezdce, komfortnější sedlo, diodové „parkovačky“ či výrazné barevné kombinace lakování -to jsou ty hlavní změny nového Agiliti City+.
Dlouho byl model Agility City s velkými, šestnáctipalcovými koly prodejním hitem Kymca. A nyní je tu jeho nástupce Agility City+, prodávaný ve třech nových barvách (červený lesk, modrý mat a bílý lak). Kymco má nyní k dispozici další moderní, a přitom cenově dostupný model, jehož teritoriem je městská aglomerace i přilehlé komunikace.
Nová Agility City+ se liší od svého předchůdce výrazným zvětšením objemu podsedlového prostoru, jehož bylo dosaženo přesunem nádrže a změnou rozměru zadního kola. Palivová nádrž se přemístila z podsedlového prostoru dolů pod podlahu, plnicí hrdlo se nyní nachází v předkolením prostoru. Přední kolo si zachovává rozměr 16 palců, zatímco zadní kolo má nyní rozměr 14 palců. Samozřejmostí jsou kotoučové brzdy vpředu i vzadu, jež vždy patřily ke kladům modelu City.
Další velmi pragmatickou změnu přinášejí nové vyklápěcí stupačky pro spolujezdce. Systém ovládání stupaček pomocí nohou, tedy bez nutnosti sesednutí ze stroje, se osvědčil i u této novinky a patří mezi typické znaky skútrů značky Kymco. Nově zpracovaná přístrojová deska nabízí výraznější grafiku a evolucí prošla čelní maska s výraznějšími prolisy a novými blinkry, ve kterých nyní najdete nová poziční světla s LED diodami. Atraktivní změnou designu se může pochlubit koncový tlumič výfuku a nová je též odkládací schránka s 12V zásuvkou vpředu. K pohonu tohoto skútru slouží osvědčená pohonná jednotka s objemem 125 ccm disponující výkonem 6,6 kW při 7500 1/min.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený jednoválec se čtyřmi ventily o objemu 125 ccm, elektronické vstřikování, vrtání 75 mm x zdvih 63 mm, největší výkon 6,6 kW při 7500 1/min, největší točivý moment 23,8 N.m při 5750 1/min, tlakové oběžné mazání, elektronické vstřikování paliva, elektrický spouštěč.
Pohonné ústrojí: variátor CVT, klínový řemen, spojka automatická odstředivá.
Podvozek: dvojitý, kolébkový z vysokopevnostní oceli, přední odpružení hydraulická teleskopická vidlice, zadní odpružení dva hydraulické tlumiče s nastavením předpětí pružiny, přední brzda hydraulická, ocelový kotouč o průměru 260 mm, zadní brzda hydraulická, ocelový kotouč o průměru 240 mm, přední pneumatika o rozměru 100/80 R16, zadní pneumatika o rozměru 120/80 R14, výška sedla nad zemí 790 mm, objem palivové nádrže 7 litrů, pohotovostní hmotnost 131 kg,
Cena včetně DPH: 54 990 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 21.8.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Pol Espargaro flirtuje se superbiky
- včera - Sprint u Balatonu: Suverénní Marquez, chaos po startu
- včera - Pole Position získal na BalatonRingu Moreira, 10. Salač
- včera - Pole Position si vyjel Maximo Quiles
- včera - První Pole Position získal na BalatonRingu Marc Marquez
- 22.8. - Marquez těsně poražen Acostou
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika